Gå til innhold

Drister meg til en elsk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd av lymfene til jentungen i dag (hovne kjertler på ene siden uten umiddelbart logisk forklaring, som dere sikkert har fått med dere), og den viste intet unormalt. Annet enn at de er hovne da.

Men så helt fine ut, godartede, bevegelige, friske, men altså bare hovne. Og legen der sa at det kunne de fint være uten at noe var galt, og at han selv hadde en hoven kjertel som han hadde hatt siden han var barn. Sammen med blodprøvene som også er helt fine, betyr dette etter all sannsynlighet at det ikke er noe skummelt i veien med lillehjertet mitt!

Og jeg ble så lettet at det nesten kom en tåre, og nå er det som om flere tonn har forsvunnet fra både skuldre og hjerte. Nå kan jeg koooose meg på sommerfest på jobb _helt_ uten bekymringer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SSå utrolig godt å høre!

Skrevet

Yessssss!!!

Så bra!

Skrevet

Fantastiske nyheter! GOD helg! <3

Skrevet

Så godt å høre! 

Kos deg masse på fest i kveld! :)

Skrevet

DET er jo superelsk! Nyt det!

Sol og sommer og helg og mann som lager middag er også elsk!

Skrevet

Kjempebra! :D :D  Det er superelsk :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det er ikke noen liten elsk det der, det er en svær en og god grunn til feiring, fest og alskens gøy!!

Fantastisk gode nyheter!

Skrevet

Hurra 😄☀️😘

Skrevet

Det var veldig godt å høre :)

Skrevet

Å så bra! Har tenkt på dere de to siste dagene da jeg har drevet og kjørt litt frem og tilbake forbi den store, blå fuggelen (for å bli banka i fotball bl.a).

• 4 uker senere...
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Har tenkt så mye på dere og ble så glad når jeg fant denne tråden nå :)

Jippi! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...