Gå til innhold

trodde aldri at en bursdags gave skulle bry meg, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ventet 14 dager etter jeg fylte. Og kjæresten vil ikke si noe. Gjør meg nysgjerrig og lover hver helg. I dag måtte jeg avlyse alle tenkte planer om å møte venner å finne på noe fordi han skulle komme med gaven.

Hva skjer? Joda. Jeg må vente en uke til. Han sa jeg kunne komme i butikken å se på den. Det er bare papirmølla som tar tid. Så jeg kan reise en time til en butikk for og se på gava, men jeg må vente en uke til med å få den.. :( føler meg litt snurt nå. Hele fredagen gikk tapt..

Anonymous poster hash: dcea0...6df

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hadde sagt at jeg ikke var interessert i noe gave, det her går ikke an. Hvis papirmølla tar tid (i en butikk? hvilken papirmølle, lånepapirer??) så burde han ha bestilt det for lenge siden, i hvert fall kommet med en blomst eller liten sjokoladeeske på dagen som oppmerksomhet.

Skrevet

Han prøver da i allefall :)

Og kanskje det ikke var så lett som han trodde, å skaffe deg denne gaven.

Kan du ikke bare gjøre det du hadde planlagt da? Selv om du avlyste...

Anonymous poster hash: 9dd20...70f

Skrevet

Ikke vits å glede seg iallefall. Mistet all spenning og lyst

Anonymous poster hash: dcea0...6df

Skrevet

Slutter aldri å forundre meg over kjerringene her inne...

Anonymous poster hash: 3ccf0...d3e
Skrevet

Det kan jo hende han virkelig har slitt med å finne noe han vet eller tror du virkelig vil sette pris på, og at dette av en eller annen grunn ikke var så enkelt å få tak på.

Gi ham en sjanse til å skaffe det. Han ville jo ikke bedt deg om å se den i butikken hvis han ikke har bestilt den (i så fall er han jo heeeeelt dust).

Jeg kan forstå at du er litt skuffet, men ikke gjør dette til noe større enn det egentlig er. Så kan du heller forklare ham når det nærmer seg neste bursdag at for deg så er det viktig med gaver på selve dagen, noe det kanskje ikke er for ham bare gaven kommer. Vi er rett og slett forskjellige når det kommer til hvor viktig dette er.

Det kan jo være akkurat slik han sier, at ting har tatt lenger tid enn han trodde, og da er det ikke noe han kan ta skylden for.

Ikke gjør dette større enn det er.

ps... gratulerer med overstått ;)

Anonymous poster hash: c36bb...af8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...