Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 13 dager har mye hår som ser fett ut etter bading i vann m olje.. Kan jeg bruke litt såpefri shampoo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du. Husker vi fikk beskjed om at vi kunne bruke babyshampoo ca en gang i uken den første tiden :)

Anonymous poster hash: 050c0...3c0

Skrevet

Jeg gjorde det :) Var det de anbefalt på helsestasjonen da jeg luftet problemet :)

Skrevet

Vi fikk beskjed om å ikke gjøre det.

Anonymous poster hash: 43758...42a

Skrevet

Ja det kan man gjøre. Alternativet er å ikke vaske hodet med oljevannet, kun kroppen og vaske håret med bare rent vann.

Anonymous poster hash: 0fea3...138
Skrevet

Dropp å ha olje i vannet! Det har ingen annen funksjon enn å hemme hudens egen produksjon av fuktighet!

Anonymous poster hash: fb6a3...846

Skrevet

Jenta mi hadde 6 cm ravnsvart hår når hun kom ut. Olje i vannet lærte vi fort at det ikke var videre smart :) Ble fett og ekkelt. Såpe/shampo holdt vi oss til. Har ikke brukt babyolje siden.. :)

Skrevet

Jeg brukte babyshampoo.

Jeg venta også med å ta i olje til håret var vasket, så ble ikke håret fett :)

Anonymous poster hash: b5557...38f

Skrevet

Olje er helt ubrukelig egentlig, bortkasta penger:)

Anonymous poster hash: a128a...dba
Skrevet

Hvorfor vasker de nyfødte i olje og sjampo? Huff. De trenger kun rent vann, stakkars unger. Dere ødelegger jo den naturlige beskyttelsen i huden de er født med.

Anonymous poster hash: 9dc47...817
Skrevet

Min har atopisk eksem og jeg har fått beskjed om å bade han med olje i vannet, og sjeldent i kun vann. Så for noen er babyolje et must!

Anonymous poster hash: 783d9...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...