gla1 Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 vil noen bli kjent?vært koslig blitt kjent med andre gravide og som kan holde kontakten =)
6 barns mor (spå) Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 Ja det vil jeg gjerne. Koselig og høre om noen andre som ønsker kontakten med andre. Hvor i landet kommer du fra? Jeg Holder til i Buskerud.
lykkeliiten Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Er så koselig å ha noen å prate med om alt igrunn , bli kjent med nye mennesker hvor holder du til ?
6 barns mor (spå) Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Er så koselig å ha noen å prate med om alt igrunn , bli kjent med nye mennesker hvor holder du til ? Jeg holder til i røyken i buskerud, og du?? Jeg har termin 20 oktober.
6 barns mor (spå) Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bor på sørlandet termin 19 desember Vi venter gutt. Blir spennende. Jeg fikk vite dette på den ordinære UL, jordmor som undersøkte, dette er ikke obligatorisk at dette gjøres men det vurderes om det skal bli det. DVS at navlesnoren er ikke plassert senterert menn i kanten av morkaken. Jeg må ha ekstra vekstkontroller fra uke 28, men hvor ofte etter dette avhenger sikkert av om hvor stort evt ett veksavvik er. Men morkaken blir jo fortes sliten i kanten og kan derfor svikte og barnet får ikke den næringen den skal ha. I verste tilfelle så vet jeg at barn har død av dette, kalles vel noe slikt som perinatal død eller noe i den retning. Jeg har ikke hatt dette med noen av de forrige 5 så vet egentlig ikke så mye om hvor mange kontroller man skal ha. Men tror det er først en så etter 14 dager og så kommer det an på vekstavviket evt.
6 barns mor (spå) Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bor på sørlandet termin 19 desember Vi venter gutt. Blir spennende. Jeg fikk vite dette på den ordinære UL, jordmor som undersøkte, dette er ikke obligatorisk at dette gjøres men det vurderes om det skal bli det. DVS at navlesnoren er ikke plassert senterert menn i kanten av morkaken. Jeg må ha ekstra vekstkontroller fra uke 28, men hvor ofte etter dette avhenger sikkert av om hvor stort evt ett veksavvik er. Men morkaken blir jo fortes sliten i kanten og kan derfor svikte og barnet får ikke den næringen den skal ha. I verste tilfelle så vet jeg at barn har død av dette, kalles vel noe slikt som perinatal død eller noe i den retning. Jeg har ikke hatt dette med noen av de forrige 5 så vet egentlig ikke så mye om hvor mange kontroller man skal ha. Men tror det er først en så etter 14 dager og så kommer det an på vekstavviket evt. Ser jeg manglet en setning der i mellom. Skrev dette fordi jeg har marginalt feste av navlesnoren.
lykkeliiten Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Jeg bor på sørlandet termin 19 desember Vi venter gutt. Blir spennende. Jeg fikk vite dette på den ordinære UL, jordmor som undersøkte, dette er ikke obligatorisk at dette gjøres men det vurderes om det skal bli det. DVS at navlesnoren er ikke plassert senterert menn i kanten av morkaken. Jeg må ha ekstra vekstkontroller fra uke 28, men hvor ofte etter dette avhenger sikkert av om hvor stort evt ett veksavvik er. Men morkaken blir jo fortes sliten i kanten og kan derfor svikte og barnet får ikke den næringen den skal ha. I verste tilfelle så vet jeg at barn har død av dette, kalles vel noe slikt som perinatal død eller noe i den retning. Jeg har ikke hatt dette med noen av de forrige 5 så vet egentlig ikke så mye om hvor mange kontroller man skal ha. Men tror det er først en så etter 14 dager og så kommer det an på vekstavviket evt. Ser jeg manglet en setning der i mellom. Skrev dette fordi jeg har marginalt feste av navlesnoren. Oi , dette svaret har jeg ikke sett. Beklager det. Håper det går fint med både deg og babyen nå og i tiden fremover.
6 barns mor (spå) Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Jada alt går, skal til vekst kontroll den 28 juli. Blir spennende og se hva han blir målt til.
4barns mor Skrevet 10. juli 2014 #11 Skrevet 10. juli 2014 Hadde vært koselig å bli kjent. Jeg er ikke gravid ennå, men håper den sitter snart.. Jeg holder til i Trysil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå