Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil noen bli kjent?vært koslig blitt kjent med andre gravide og som kan holde kontakten =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det vil jeg gjerne. :) Koselig og høre om noen andre som ønsker kontakten med andre.

 

Hvor i landet kommer du fra?

 

Jeg Holder til i Buskerud.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Er så koselig å ha noen å prate med om alt igrunn , bli kjent med nye mennesker :) hvor holder du til ?

Skrevet

Er så koselig å ha noen å prate med om alt igrunn , bli kjent med nye mennesker :) hvor holder du til ?

Jeg holder til i røyken i buskerud, og du??

 

Jeg har termin 20 oktober.

Skrevet

Jeg bor på sørlandet :) termin 19 desember :)

Skrevet

Jeg bor på sørlandet :) termin 19 desember :)

Vi venter gutt. Blir spennende.

 

Jeg fikk vite dette på den ordinære UL, jordmor som undersøkte, dette er ikke obligatorisk at dette gjøres men det vurderes om det skal bli det.

 

DVS at navlesnoren er ikke plassert senterert menn i kanten av morkaken. Jeg må ha ekstra vekstkontroller fra uke 28, men hvor ofte etter dette avhenger sikkert av om hvor stort evt ett veksavvik er. Men morkaken blir jo fortes sliten i kanten og kan derfor svikte og barnet får ikke den næringen den skal ha. I verste tilfelle så vet jeg at barn har død av dette, kalles vel noe slikt som perinatal død eller noe i den retning.

 

Jeg har ikke hatt dette med noen av de forrige 5 så vet egentlig ikke så mye om hvor mange kontroller man skal ha. Men tror det er først en så etter 14 dager og så kommer det an på vekstavviket evt.

Skrevet

 

Jeg bor på sørlandet :) termin 19 desember :)

Vi venter gutt. Blir spennende.

 

Jeg fikk vite dette på den ordinære UL, jordmor som undersøkte, dette er ikke obligatorisk at dette gjøres men det vurderes om det skal bli det.

 

DVS at navlesnoren er ikke plassert senterert menn i kanten av morkaken. Jeg må ha ekstra vekstkontroller fra uke 28, men hvor ofte etter dette avhenger sikkert av om hvor stort evt ett veksavvik er. Men morkaken blir jo fortes sliten i kanten og kan derfor svikte og barnet får ikke den næringen den skal ha. I verste tilfelle så vet jeg at barn har død av dette, kalles vel noe slikt som perinatal død eller noe i den retning.

 

Jeg har ikke hatt dette med noen av de forrige 5 så vet egentlig ikke så mye om hvor mange kontroller man skal ha. Men tror det er først en så etter 14 dager og så kommer det an på vekstavviket evt.

 

Ser jeg manglet en setning der i mellom. Skrev dette fordi jeg har marginalt feste av navlesnoren.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg blir gjerne kjent holder til i Akershus.

Skrevet

 

 

Jeg bor på sørlandet :) termin 19 desember :)

Vi venter gutt. Blir spennende.

 

Jeg fikk vite dette på den ordinære UL, jordmor som undersøkte, dette er ikke obligatorisk at dette gjøres men det vurderes om det skal bli det.

 

DVS at navlesnoren er ikke plassert senterert menn i kanten av morkaken. Jeg må ha ekstra vekstkontroller fra uke 28, men hvor ofte etter dette avhenger sikkert av om hvor stort evt ett veksavvik er. Men morkaken blir jo fortes sliten i kanten og kan derfor svikte og barnet får ikke den næringen den skal ha. I verste tilfelle så vet jeg at barn har død av dette, kalles vel noe slikt som perinatal død eller noe i den retning.

 

Jeg har ikke hatt dette med noen av de forrige 5 så vet egentlig ikke så mye om hvor mange kontroller man skal ha. Men tror det er først en så etter 14 dager og så kommer det an på vekstavviket evt.

 

Ser jeg manglet en setning der i mellom. Skrev dette fordi jeg har marginalt feste av navlesnoren.

 

Oi , dette svaret har jeg ikke sett. Beklager det. 

Håper det går fint med både deg og babyen nå og i tiden fremover. 

Skrevet

Jada alt går, skal til vekst kontroll den 28 juli. Blir spennende og se hva han blir målt til.

Skrevet

Hadde vært koselig å bli kjent. Jeg er ikke gravid ennå, men håper den sitter snart.. Jeg holder til i Trysil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...