Gå til innhold

Samme helvete hver sommer:(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dessverre skjer det,glad jeg aldri har opplevd med,lurer på hva de tenker med

Skrevet

Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!! Man lar da aldri et barn være igjen alene i en bil. Ikke riktig skrudd sammen. Det døde jo et barn slik i fjor i Sverige. Håper straffen blir noe som får andre foreldre til å TENKE!!!!!!

 

Anonymous poster hash: 32312...8af

Skrevet

Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!! Man lar da aldri et barn være igjen alene i en bil. Ikke riktig skrudd sammen. Det døde jo et barn slik i fjor i Sverige. Håper straffen blir noe som får andre foreldre til å TENKE!!!!!!

 

Anonymous poster hash: 32312...8af

 

Du tror straffen er det som får foreldre til å tenke?

 

Anonymous poster hash: 26fd9...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...