Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 http://www.tv2.no/2014/05/23/nyheter/sverige/sommer-og-sol/bil/5624040 Skulle vært strenge straffer for slike folk! Anonymous poster hash: 85ca9...51c
Elskerhøsten2014 Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Ja dessverre skjer det,glad jeg aldri har opplevd med,lurer på hva de tenker med
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!! Man lar da aldri et barn være igjen alene i en bil. Ikke riktig skrudd sammen. Det døde jo et barn slik i fjor i Sverige. Håper straffen blir noe som får andre foreldre til å TENKE!!!!!! Anonymous poster hash: 32312...8af
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!! Man lar da aldri et barn være igjen alene i en bil. Ikke riktig skrudd sammen. Det døde jo et barn slik i fjor i Sverige. Håper straffen blir noe som får andre foreldre til å TENKE!!!!!! Anonymous poster hash: 32312...8af Du tror straffen er det som får foreldre til å tenke? Anonymous poster hash: 26fd9...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå