Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Null hat, kun nedtelling. Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart helg her også. Mannen kommer hjem også i dag, eller dvs. det blir sikkert sent i kveld.

Sove litt lenger i morgen og søndag, det gleder jeg meg veldig til :) 

Ingen lekser, ingen skole, ingen idrett, ingen planer, skal bli herlig :D

God helg jenter :)

Skrevet

Gleder meg, ro, fred, tur, male vugga...nevnte jeg ro og fred? 😝❤️

Skrevet

Full rulle-helg her, men neste helg nærmer seg, da skal jeg være ettbarns alenemor og det blir bare godværsskyer og oppussing! Hurra! Planlegger å pusse opp soverommet, så tips og inspirasjon mottas m takk

Skrevet

Har tatt helg allerede. Etter besøk i en andreklasse i noen timer, var hodet bankende og tanken på kontoret var uuthodelig. Er glad jeg ikke er lærer og tenker (igjen!) at noen kanskje ikke burde vært det... 

Skrevet

Hyttetur. Fint vær. Ferdig pakket. I kveld skal jeg se på fjorden og nyte!

Skrevet

Og nå! Er det helg! Vurderer å dra på butikken og kjøpe sjokolade... tenker BARE på sjokolade...

Skrevet

Godvær i vente. Hyggelig arrangement med familie og venner. Glade barn. Huset fullt av sunne og usunne godsaker. Jepp, dette er en god helg. :)

Skrevet

Helgen startet i går :D Hvitvin i kveldsola på verandaen.

I dag har det vært kos med gutta, shopping av litt sommertøy til dem, og til slutt lunsj på guttas favoritt: Crêperie de Mari på Løkka. Giga-pannekake med nutella, jordbær, krem +++ Mor tok en pannekake med chevre og honningglaserte valnøtter :) 

Nå er det straks pizza og riesling, alt for varmt til rødvin. Det er jo juli-varme i Oslo :D

Skrevet (endret)

Været!

Veldig fornøyd med buksedress i haremsvariant brukt de siste varme dager.

Litt vanskelig å forklare hele historien om haremsbukse til treåringen, men enden på visa var at han også syns den var fin.

Ellers slettes ikke så verst, men trøtt som jeg aldri før har vært.

Nå kaffeogbæjlis for å lande litt før senga.

Endret av Mrs Smutt & Smilende
Skrevet

Helg, ja. Noko eg vagt hugsar eg gledde meg til på den tida ikkje alle dagar var like ;)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hælj ja!

Strålende fornøyd med å ha kommet frem med opptil flere konkrete gaveønsker til bursdagen som ikke er "penger" eller gavekort". 3 eller 4 av de er sendt til mannen på sms/MMS med butikkforklaring og mer til - da burde han ikke slite så innmari hehe

Ellers er ikke huset ryddig, vasket eller noe sånt, men vi koser oss med fredagsmat og lukten av nyregnet gress - lufta er frisk og crisp og deilig etter en torden og regnskur

Og størsten har funnet nytt kallenavn til mamm; koseklumpen!!! Blir ikke bedre akkurat nå

Skrevet

Hælj ja!

Strålende fornøyd med å ha kommet frem med opptil flere konkrete gaveønsker til bursdagen som ikke er "penger" eller gavekort". 3 eller 4 av de er sendt til mannen på sms/MMS med butikkforklaring og mer til - da burde han ikke slite så innmari hehe

Ellers er ikke huset ryddig, vasket eller noe sånt, men vi koser oss med fredagsmat og lukten av nyregnet gress - lufta er frisk og crisp og deilig etter en torden og regnskur

Og størsten har funnet nytt kallenavn til mamm; koseklumpen!!! Blir ikke bedre akkurat nå

Jeg pleier å sende mannen mail med diverse linker på det jeg ønsker meg, med riktig str, farge etc - pleier å få finfine gaver ;)

Skrevet (endret)

Hæljetips:

Cafe Sara (Torggata/Hausmannsgate) har det kuleste ølet i verden, voldsomme pale ale og med en prosent på +/- 6 er det noe som røsker godt i hodet om du tror du skal drikke det fort. O lykke i et lite glass (halfpint), ekstremt godt og massse smak som gjør at man nipper litt som til vin, så det varer lenge... og mye svingstang for pengene. Og gode burgere også!

Endret av sug lut
Skrevet

Nydelig helg❤️

Er i store byen og hjelper maxi med å flytte inn i dritlekker leilighet. En sånn vil jeg også ha.

Mennene har bært og skrudd, mamma og mini har handlet inn kolonialvarer og fått på plass alt fra melk og pålegg til dopapir og såper. Når man har millionlån og lettere angst for å sitte med sin første leilighet med eget navn på skjøtet kan det være greit med en håndsrekning til kjedelige utgifter.

Og i morgen skal vi på IKEA 😄😄😄mitt paradis og mannens mareritt 😜 mann og mini får holde seg på lekerommet, så kan maxi og mor kooose seg.

Nå ligger jeg i en hotellseng med Pepsi max i stettglass og sjokolade og ser tv/dibber. På ene siden ligger mini og snorker og på andre siden gjør mannen akkurat det samme ❤️Det tar på med flyttesjau.

I morgen er det sol, IKEA, stæsjing av leilighet og god mat. Elsk over hele linja.

Skrevet

Hæljetips:

Cafe Sara (Torggata/Hausmannsgate) har det kuleste ølet i verden, voldsomme pale ale og med en prosent på +/- 6 er det noe som røsker godt i hodet om du tror du skal drikke det fort. O lykke i et lite glass (halfpint), ekstremt godt og massse smak som gjør at man nipper litt som til vin, så det varer lenge... og mye svingstang for pengene. Og gode burgere også!

Gå ca 60-70 meter ned torggata og du er i øl-himmelen, Crow bar, himmelen er på fat ;)

Skrevet

Hæljetips:

Gå ca 60-70 meter ned torggata og du er i øl-himmelen, Crow bar, himmelen er på fat ;)

Hehe, men har du drukket Single Sara? Jeg bare spør!

Skrevet (endret)

Hæljetips:

Nei, et så smekkert navn hadde jeg nok husket ;) Men jeg har vært på Sara 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Hæljetips:

Nei, et så smekkert navn hadde jeg nok husket ;) Men jeg har vært på Sara 

Det hadde ikke jeg på nærmere tjue år, men det er fortsatt et lett sted å sitte lenge. Men Crow skal prøves :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hæljetips:

Er café Sara på et hjørne? Det lyder så voldsomt kjent.. Gode muligheter for at jeg har frekventert der

Skrevet

Hæljetips:

Er café Sara på et hjørne? Det lyder så voldsomt kjent.. Gode muligheter for at jeg har frekventert der

Du har så rett :)

Gjest beef sister
Skrevet

Hæljetips:

Jepsipepsi, på et aldri så lite hjørne!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hæljetips:

Du har så rett :)

Hvis husken min står meg bi, så hadde de den gang da god pizza, særlig den vegetariske.

Forøvrig syns jeg det thailandske ølet er festlig; vi var på ei lita øy i forbindelse med en dykketur; overnattet der (les sov ikke et øyeblikk da det var slanger der og dørsprekken var ikke liten...). Men nok om det - under middagen kom det øl på bordet og vi lærte da at den typen (ikke singha) brygges etter en litt raus oppskrift. Dvs det finnes ikke noterte mål, så alkoholprosenten kunne variere mellom 2-15 %! Så den ene sida av bordet kunne være nær lettøl og den andre på en snurr etter ei halv flaske :)

Men er det så nøye a? For de trenger nemlig ikke promillelover der siden en god buddhist ikke drikker.. Og det er kun fører av mopeden som er pålagt hjelm. Ungen i kurven foran eller de 5 andre bakpå er det ikke så ille med. Det er også kun påbudt med bilbelte etter kl 18.

Digresjon, men litt morsomt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...