Gå til innhold

Wow!!! Vektnedgang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte uka med å veie 76,1 kg. Bestemte meg for å kutte ut karbohydrter. Bytta ut brød med lavkarbobrød og slutta med sukker. Har ikke hatt tid å trene..

Vegde meg i dag tidlig og vekta viste 73,5!!! Veldig fornøyd:D

Anonymous poster hash: f08de...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første 3 kg er ren vannvekt, men uansett så er det jo veldig bra resultat i starten det :) Husk, med noen uker til, så roer det seg, men så lenge det går ned, er man fornød ;)

Anonymous poster hash: c0ad7...c7e
Skrevet

Mens jeg som har kuttet ut alt av brød, pasta ris osv osv og alt av godis osv, i iver en Mnd, kun har gått bed en kg...,

Motivasjonen suger nå ja

Anonymous poster hash: e7cc3...be3

Skrevet

Første 3 kg er ren vannvekt, men uansett så er det jo veldig bra resultat i starten det :) Husk, med noen uker til, så roer det seg, men så lenge det går ned, er man fornød ;)

Anonymous poster hash: c0ad7...c7e

Ja det vet jeg! Skal bare ned noen få kg. Har 5 kg igjen til jeg er fornøyd!:-) men det et veldig motiverende da! :D

Skrevet

Det spørs om/hvor overvektig HI er. Hvis hun feks er 1.50 og veier 76 kg, så er hun overvektig, og overvektige går raskt ned de første ukene før det stabiliserer seg. Mens for én som ikke er Sååå overvektig vil det gå tregere!

Anonymous poster hash: ab888...ab8

Skrevet

Mens jeg som har kuttet ut alt av brød, pasta ris osv osv og alt av godis osv, i iver en Mnd, kun har gått bed en kg...,

Motivasjonen suger nå ja

Uff.. Det skjønner jeg. Hva annet spiser du da?

Skrevet

Motivasjonen suger nå ja

Det er så enkelt at hvis man ikke kjenner litt sultfølelse så går man ikke ned. Prøv å spise litt mindre og ikke vær redd for å kjenne at du er litt sulten. Du blir vandt til det.

Anonymous poster hash: 555f7...a15

Skrevet

Jeg har gått opp 18 kg i graviditeten. Etter fødsel gikk ned 13 kg da var det 5 kg igjen. Og nå etter 6 mnd.veier jeg det samme som før graviditeten 69 kg er 1.65 høy!!! Ganske fornøyd. Har gått mye i både sol og regn. Spiser alt ingenting er kuttet. :) men ungen ammer og er mye i bevegelse syns dt er dt eneste som hjelper. Ja og jeg bryr meg ikke om dt plutselig stå jeg på vekta for noen dager siden og var gått enda 2 kg på under en måned :) så bare å slappe av drikke vann spise og bevege seg og den raser av!!!! ;)

Skrevet

Motivasjonen suger nå ja

Det er så enkelt at hvis man ikke kjenner litt sultfølelse så går man ikke ned. Prøv å spise litt mindre og ikke vær redd for å kjenne at du er litt sulten. Du blir vandt til det.

Problemet er nok at jeg spiser for lite. Jeg har alltid spist for lite. Så jeg kan tenke meg at kroppen går i sparebluss :(

Skrevet (endret)

Motivasjonen suger nå ja

Problemet er nok at jeg spiser for lite. Jeg har alltid spist for lite. Så jeg kan tenke meg at kroppen går i sparebluss :(

Sparebluss er ei seigliva myte. Energiunderskot=vektnedgang, enkelt og greit.

Ein kan fint gå opp på lite mat, viss maten er energitett. Ofte er flytande kaloriar syndaren.

Endret av ★
Skrevet

Motivasjonen suger nå ja

Sparebluss er egentlig bare tull altså...

Anonymous poster hash: 32e2c...28f

Skrevet

Åh :( var legen som sa d til meg .. Har i mange år ligget på rundt 1000kcal jeg. Men magen er en pølse okke som :( og nå spiser j stort sett bare kylling/ rent kjøtt og grønnsaker. Ikke mer :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...