SuperFries Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Det er straks 2 år siden jeg fikk mitt siste barn. Har en mage som ser gravid ut, og har funnet ut at det kommer av magemuskler som ikke går sammen. Når jeg tar sit-ups, får jeg litt over 2 fingre mellom musklene. Kan jeg få dekket operasjon av dette, eller må jeg finansiere det selv?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Man får ikke dekt kosmetiske operasjoner, kun om det gir fysiske plager. Jeg har delte magemuskler og flere vonde brokk i mellom. Venter på innkalling til time for vurdering, men det er over 6 mnd ventetid... Anonymous poster hash: 7b792...12b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har delte magemuskler så det hyler, og navelen er vrengt. Jeg kan kjenne tarmene bule ut når jeg hoster. Likevel må jeg eventuelt betale operasjon selv fikk jeg beskjed om, for dette var ikke livstruende eller veldig plagsomt. Anonymous poster hash: 2a770...5ca
SuperFries Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2014 Ok. Takk for svar! Da får man bare spare. Ser at man lett kommer opp i 50k hvis man slenger på litt fettsuging.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Når du må dekke det selv er det fort mye å spare på å reise feks til Latvia, gjerne halv pris. Har selv tatt en større operasjon i Riga, som jeg sparte ca 60.000 på å gjøre der kontra her. Veldig dyktige folk og helt trygt. Anonymous poster hash: 57eea...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå