Gå til innhold

mallorca om en uke. Meldt dårlig vær. crap!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke akkurat dagen vi reiser ned, men de dagene før. torden, regn og alt mulig. SKal jeg virkelig få såååå uflaks??? :(

Anonymous poster hash: 8677a...887
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åneei. Men kryss fingrene for at været bedrer seg.de har ikke mangen regndager i forhold til soldager disse mnd :)

Anonymous poster hash: b60cb...24d

Skrevet

det er jo i såfall max uflaks! Ikke vært på ferie på flere år, og unnet meg dette med familien min, så ser jeg på værvarselet, to dager før vi kommer ned er det torden som fy, regn så det holder +++... Joda det står strålende sol dagen vi kommer ned, men da føler jeg det blir så usikkert !!! 

Det går F*** ikke ann å ha så uflaks??

Skrevet

Men hva er sannsynligheten for at dere får dårlig vær, den er liten. Og hva så om det en av dagene skulle bli dårlig vær. Så er det strålende vær resten av tiden. Er det virkelig noe krise. Er da andre ting å gjøre der nede enn bare og bade.

Skrevet

Får du kun sett varsel frem til dagen dere skal reise og det er masse drittvær så tyder jo alt på at uka etter blir bra :) da har det nok herjet fra seg :) go tur ,oppdater oss når dere er hjemme . Vi reiser 14 juni.hvor skal dere ?

Anonymous poster hash: b60cb...24d

Skrevet

Oddsen er større for fint vær, når det er stygt vær i dagene før. Sjelden styggværet varer over flere uker, til og med på denne tida.

Når det er sagt (selv om det kommer sent) så har været på Mallorca vært ekstremt ustabilt i perioden mai/juni de siste årene. Jeg har bodd på Mallorca og for sol/badeferie ville jeg heller dratt på sensesong en tidlig på sesongen. Havet og lufttemperaturene er mer stabil i september enn i mai... Selv slutten av september er mer stabil enn starten av juni. Men jeg liker Mallorca for stedet jeg, og ville aller helst dratt i november eller i februar/mars....Da er det behagelig vår-/høstvarme, man kan nyte bylivet og alle de vakre stedene uten og svette og føle man "må" være på stranda :)

Men som sommerferie, starten av Juli eller starten av September.. Da vil man mest sannsynlig få godt vær, og være rimelig trygg for hetebølger i tillegg :) Bare hvis andre vurderer Mallorca som feriested :)

Anonymous poster hash: 0b102...90b
Skrevet

Takk for tips anonym 90b.

Litt for sent nå, men til neste gang skal jeg ta det til rette. Vel ja jeg får se at det er dårlig vær 2 dager før vi ankommer. Hvordan uken er deretter ser jeg ikke så. Står en strålende sol når jeg ankommer. Veldig nervøs.

Man ønsker jo iKKE dårlig vær når man endelig kommer seg på ferie da :) nei skal ikke bare bade og ligge på stranda, men dårlig vær har jeg nok av her hjemme. Hehe.

anonym 24d, vi skal til porto cristo. et svært hotell der. 

Skrevet

Vi var der for noen år siden, i september. Meldt både regn, mye vind og overskyet hele uka. Var overskyet en ettermiddag. Ellers knallvær. Så ikke ta sorgene på forskudd :-)

Anonymous poster hash: 20de7...323

Skrevet

Vi var der for noen år siden, i september. Meldt både regn, mye vind og overskyet hele uka. Var overskyet en ettermiddag. Ellers knallvær. Så ikke ta sorgene på forskudd :-)

Anonymous poster hash: 20de7...323

det var da enda godt å høre :D

Venninna mi var der forrige uke og det lå godt over 30 grader nå..... :) så håper

Skrevet

Jeg reiser ikke til Mallorca i mai flere ganger.. ikke for å være kjip, men de 2 gangene vi har reist dit har det vært kaldt, overskya, regn og 16 grader.. ikke digg!

Dere kan jo være heldig, men maimåned er litt ymse med tanke på været på Mallorca.

Anonymous poster hash: 633b5...fdd
Skrevet

så utrolig kjedelig :( Hmm... fikk tips fra mamma som har vært der flere ganger i starten av juni nemlig.... Derfor tok vi sjansen! Huff, jeg får håpe på det beste.... :/ skulle gjerne dratt senere, men det gikk ikke...... Sist jeg var på tur var på kypros og det var KNALL( samme årstid). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...