Gå til innhold

(Klagetråd) NÅ MÅ JEG NED I VEKT!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hvordan går det her da?

Jeg har hatt god matlyst de siste 2 dagene selv om dagen igår startet med ekstrem kvalme.

Er i campingvogna så får ikke veid meg før til helga heller.

Hadde på meg bikini idag og puppene mine har blitt så små at de bare falt ut av bhen :o

Hei!

Er på ferie derfor litt dårlig oppdatering :) Det går bra! Har ikke vært på vekta, men går masse og klarer å holde meg striks på kosten. Ikke en eneste utskeielse utover et glass cider.

Spent på hva vekta blir når jeg kommer hjem :)

Mannen jobber som hogstentrepenør og kjører hogstmaskin i skogene i Ryfylke i Rogaland. Før vi dro hjem idag flytta vi vogna til langt pokker i vold der det i alle fall ikke er dekning :(

Skal vel inn der i neste uke. Må være hjemme til tirsdag i det minste så får vi se. Mannen reiser søndag eller mandag.

Vi reiser på ferie om 3 uker.

Flott at du er så flink! :)

Jeg har vært flink på lavkarbo jeg også, men hatt god matlyst og ikke vært på do så det viser nok på vekta :/

Annonse

Ja mensen kan visst tulle litt for vekta :/

Tipper det blir festen imorgen som kommer til å ødelegge for meg..

Har begynt å lure på om jeg bare skal være edru også. Er trøtt og sliten og mannen gjør ikke annet enn å snakke i mobilen om jobb. Har lyst å legge meg ned å gråte en stund. Men tviler på det hjelper noe særlig..

Tenker også at hvis du har lagt om kostholdet den siste uka så kan det være kroppen bruker litt tid på å venne seg til den nye maten og d nye vanene på.

Når jeg først startet på lavkarbo gikk jeg opp flere kilo før det snudde.

Har hatt samme kosthold i litt over 3 år nå, så er nok de 1-2 kg's jeg alltid går opp. Har uregelmessig mensen så ikke godt å si når man skal unngå å veie seg :P

Snart ferie her å, Prøve å ikke overdrive den gode maten

Akkurat nei da er det nok ikke derfor :)

Det varierer litt om jeg går opp under mensen. Merker det nok litt mer noen ganger. Men det går jo opp i opp så prøver å ikke fokusere på det.

Jeg hat tenkt å leve lavkarbo så godt jeg kan 4 uker på tur til Kroatia i sommer. Hehe håper jeg klarer det. Mener ikke at jeg ikke kan spise en pomfri eller ha ketchup på maten eller ha pizza en dag tom. Men ikke is hver dag og ofte 2. Cola får være cola og jeg får ta cola zero. Sjokolade og kjeks må byttes ut. Det er middagene jeg tenker jeg må være litt romslig på siden vi spiser en del ute.

Spent på om jeg klarer det.

Var på fest på lørdag og jeg er fyllesyk enda :o

Jeg er så dårlig hehe :P  Har ikke vært ute eller drukket noe siden februar, det er ikke så ofte jeg orker det, men nå var det en 30 årsdag til en god venninne og hun er gift med bror til min mann så det er jo familie.

Hadde bilen inne for å få ny frontrute i dag, og hadde barna med på kjøpesenter i mens. Huff det var slitsomt. Men, men vi hadde jo allverdens tid til å vase og tulle.

I morgen reiser vi til mannen i skogen på ettermiddagen. Så ser vi på været hvor lenge vi blir.

Usikker på om det er internett der ute i bushen da :/

Hjemme fra campinglivet noen dager og tilgang på vekta som sa 78,8 idag. Endelig dro jeg ifra 79 tallet som jeg har kavt med en stund :)

Hvordan går det her inne da? Det er så rolig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...