38_Bergen Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hadde aldri giftet meg med en mann som ikke kunne kysse, hadde "hull i ryggen", plukket smuler opp fra gulvet idet vi koser oss med vin og reker, vasker sokker og undertøy hver for seg fordi at de endene ikke måtte berøres pga forskjellige skitne soner, sutret som en unge om man ikke fikk sex om morgenen når det passet ham, har veeeldig støv på hjernen og aaaldri tolmodighet på deg og din tid og må konstant skje noe action hele tiden... men ellers kjekk og tilsynelatende snill?
sug lut Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Nei, hvem ville vel giftet seg med han der? Håper du ikke beskriver noe som faktisk har skjedd, men bare et potensielt scenario.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Ja der ser du, når man haster opp til alteres før man kjenner vedkommende! Anonymous poster hash: 8619a...3da
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Sånn er det. Anonymous poster hash: ac8f8...1ee
*Miss Marple* Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Nei, hvorfor skulle du det? Man gifter seg helst ikke med folk man ikke liker.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Er dette noen du skal gifte deg med (håper ikke det), eller er det bare et spørsmål om vi ville giftet oss med en slik mann? (noe vil ikke ville) Anonymous poster hash: bdab4...4cb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Tvangsekteskap? Anonymous poster hash: 8619a...3da
38_Bergen Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2014 Dette er en eks av meg som jeg datet i ca.8 mnd og i løpet av de tiden, helst de siste tre mnd jeg "så" alt dette...han skulle idag gifte seg med en bekjent av meg. Hun er Jehovas så vet ikke hvordan reglene der er om man finner seg en kjæreste...og den tiden de har vært sammen kjenner hun neppe ham.... Vet ikke om jeg skal le eller grine. .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå