Gå til innhold

Jeg vil ha eksen min tilbake


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var utro, fordi jeg kjedet meg i forholdet. Jeg hadde en traust, snill og god samboer. Forelsket meg i en ny. Dumpet samboeren og ble sammen med denne nye mannen. Nå ser jeg at gresset ikke er grønnere, og jeg vil ha eksen tilbake. Jeg vet at han vil ha meg også tilbake. Vi har to barn sammen.

Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal si til den nye kjæresten min. Han gikk også fra sin familie for å være med meg.

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var utro, fordi jeg kjedet meg i forholdet. Jeg hadde en traust, snill og god samboer. Forelsket meg i en ny. Dumpet samboeren og ble sammen med denne nye mannen. Nå ser jeg at gresset ikke er grønnere, og jeg vil ha eksen tilbake. Jeg vet at han vil ha meg også tilbake. Vi har to barn sammen.

Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal si til den nye kjæresten min. Han gikk også fra sin familie for å være med meg.

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

 

 

Sånn er det når man er utro. Du sårer mange flere enn du tror. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gått tilbake til den stakkars eksen din. Skån ham for en utro kjerring som dumper han som søppel, og løper tilbake til den trygge havn når "forelskelsen" ikke virket. Det er ikke slik det fungerer her i livet. Og når du begynner å kjede deg igjen, så dumper du ham igjen. Det er det du har gjort med både eksen, og nå med den nye kjæresten? nei, forbli singel til du finner ut av dine issues om at du må dumpe kjæresten/være utro med en gang du blir innhentet av hverdagen. At kjæresten din var utro mot sin partner og dumpa henne for deg er hans eget problem, han er et voksent menneske med ansvar for sine valg.

 

Anonymous poster hash: b427e...d07

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok gjort det slutt med kjæresten og flyttet for meg selv en stund for å tenke litt over hva jeg egentlig ville.

 

Det er dumt å hoppe frem og tilbake sånn, men syns du skylder både din nåværende og tidligere kjæreste å være ærlig. Selv om du ikke har vært det før er det aldri feil å starte nå.

Vær litt for deg selv, bli kjent med deg selv, og se an situasjonen. Ikke bra for barna heller om du drar tilbake til han for så å finne ut at du ikke vil en gang til.

Skrevet

Sikkert dritstas for unga deres at du flyr frem og tilbake sånn, og er utro mot faren dems.

Barn burde ikke få barn. Voks opp!!!

 

Anonymous poster hash: 74adb...7f4

Skrevet

Enig med smulgurkan :P

 

Anonymous poster hash: fa51e...63e

Skrevet

Du høres utrolig barnslig ut, hadde flyttet for meg selv og blitt voksen før jeg involverte meg med noen som helst. 

 

 



Anonymous poster hash: a55b4...6ff
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

 

Du høres utrolig barnslig ut, hadde flyttet for meg selv og blitt voksen før jeg involverte meg med noen som helst. 

 

 

 

Anonymous poster hash: a55b4...6ff

 

 

 

Signerer. Barna blir bare forvirret, først kaster mamma pappa ut, flytter sammen med ny mann, og så flytter sammen med pappaen igjen. For så å kanskje kaste ham ut igjen og finne en ny igjen. For så å finne ut at det også er kjedelig, og tilbake til pappaen? Akkurat nå så er du verken klar for et seriøst forhold eller fortjener et. Man kaster ikke folk ut av livet sitt uten videre, lyver for dem og går bak deres rygg, for å så ta dem frem igjen når man kjeder seg.

Skrevet

Jeg har ikke flyttet sammen med en ny mann. Hvor har du tatt dette fra? Ut av det blå? For jeg har i hvertfall ikke skrevet noe om det. Og ja, det var barnslig gjort av meg, men jeg kan ikke gjøre det ugjort. Eksen min har hele tiden vært klar på at han har tilgitt meg og han vil gjøre alt for å få meg tilbake.

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

Skrevet

Barna vet heller ingenting om at jeg har fått meg ny kjæreste

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Barna vet heller ingenting om at jeg har fått meg ny kjæreste

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

 

 

Men de vet at du og pappaen ikke bor sammen og dere ikke er sammen. Spiller ingen rolle om du bor sammen med den nye eller ikke, det er dårlig gjort mot eksen å ta ham frem når det passer deg og kaste ham bort når du synes det er kjedelig. Da er du ikke voksen nok til å ha et samboerforhold.

Skrevet

Skjønner det, men hele det forrige innlegget ditt var basert på at barna ble forvirret. De vet ikke noe annet enn at mamma og pappa har en pause, og at pappa har flyttet for seg selv. De er 3 og 5 år gamle. Og nei, jeg sier ikke at det har vært bra behandling av eksen min, men han er 36 år gammel og er vel voksen nok til å bestemme selv hva som er riktig for han. Du vet i allefall ikke hva som er riktig måte for han å leve livet på. :-)

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Skjønner det, men hele det forrige innlegget ditt var basert på at barna ble forvirret. De vet ikke noe annet enn at mamma og pappa har en pause, og at pappa har flyttet for seg selv. De er 3 og 5 år gamle. Og nei, jeg sier ikke at det har vært bra behandling av eksen min, men han er 36 år gammel og er vel voksen nok til å bestemme selv hva som er riktig for han. Du vet i allefall ikke hva som er riktig måte for han å leve livet på. :-)

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

 

 

I voksen verden er det ikke noe som heter "pause" fra samboerskap eller ekteskap når man har barn. Barna BLIR forvirret av at foreldre flytter frem og tilbake. Selvfølgelig vet jeg ikke hva som er riktig for noen av dere, men ut fra det du skriver så har du en tendens til å falle for andre/bytte partner når det blir kjedelig. Du sier jo selv at eksen var snill og ordentlig mann, likevel ble du sammen med en annen. Og nå fungerer ikke denne andre, selv om han ønsker å ha deg, men du ønsker ikke lenger å ha ham. Det vil si, det er DU igjen som kjeder deg vil bytte tilbake.

 

Både for din egen del og andres del bør du flytte ut for deg selv og ikke ha sex eller kjærlighetsforhold til noen av disse, til du roer deg ned slik at du ikke kjeder deg hele tiden og det går utover kjærestene dine. Jeg råder så å si aldri andre til å forbli single, men dette tilfelle er nok unntaket. Du ødelegger bare deg selv og andre ved å fortsette slik du holder på nå og vingle frem og tilbake.

Skrevet

Terapi?

 

Anonymous poster hash: 34bac...b6c

Skrevet

 

 

Skjønner det, men hele det forrige innlegget ditt var basert på at barna ble forvirret. De vet ikke noe annet enn at mamma og pappa har en pause, og at pappa har flyttet for seg selv. De er 3 og 5 år gamle. Og nei, jeg sier ikke at det har vært bra behandling av eksen min, men han er 36 år gammel og er vel voksen nok til å bestemme selv hva som er riktig for han. Du vet i allefall ikke hva som er riktig måte for han å leve livet på. :-)

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

 

I voksen verden er det ikke noe som heter "pause" fra samboerskap eller ekteskap når man har barn. Barna BLIR forvirret av at foreldre flytter frem og tilbake. Selvfølgelig vet jeg ikke hva som er riktig for noen av dere, men ut fra det du skriver så har du en tendens til å falle for andre/bytte partner når det blir kjedelig. Du sier jo selv at eksen var snill og ordentlig mann, likevel ble du sammen med en annen. Og nå fungerer ikke denne andre, selv om han ønsker å ha deg, men du ønsker ikke lenger å ha ham. Det vil si, det er DU igjen som kjeder deg vil bytte tilbake.

 

Både for din egen del og andres del bør du flytte ut for deg selv og ikke ha sex eller kjærlighetsforhold til noen av disse, til du roer deg ned slik at du ikke kjeder deg hele tiden og det går utover kjærestene dine. Jeg råder så å si aldri andre til å forbli single, men dette tilfelle er nok unntaket. Du ødelegger bare deg selv og andre ved å fortsette slik du holder på nå og vingle frem og tilbake.

Har jeg en tendens? Jeg var sammen med eksen min i 16 år, gjorde én feil, og nå har jeg altså en tendens til å gjøre slikt? Jeg har aldri vært utro tidligere.

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

Skrevet

Jeez, dritt skjer. Noen tar dårlige valg. Si fra til kjæresten din at du slår opp, det forholdet bringer åpenbart ingenting bra for fremtiden. Det var en feil. Han er voksen, og tok selv valget om å forlate familien sin. Du er ikke ansvarlig for ham bare fordi han valgte deg. Så får du se om forholdet til eksen kan repareres. Men ikke ta det for gitt. Jeg synes det er fint on barnas foreldre finner sammen igjen, jeg.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

 

 

Skjønner det, men hele det forrige innlegget ditt var basert på at barna ble forvirret. De vet ikke noe annet enn at mamma og pappa har en pause, og at pappa har flyttet for seg selv. De er 3 og 5 år gamle. Og nei, jeg sier ikke at det har vært bra behandling av eksen min, men han er 36 år gammel og er vel voksen nok til å bestemme selv hva som er riktig for han. Du vet i allefall ikke hva som er riktig måte for han å leve livet på. :-)

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

 

I voksen verden er det ikke noe som heter "pause" fra samboerskap eller ekteskap når man har barn. Barna BLIR forvirret av at foreldre flytter frem og tilbake. Selvfølgelig vet jeg ikke hva som er riktig for noen av dere, men ut fra det du skriver så har du en tendens til å falle for andre/bytte partner når det blir kjedelig. Du sier jo selv at eksen var snill og ordentlig mann, likevel ble du sammen med en annen. Og nå fungerer ikke denne andre, selv om han ønsker å ha deg, men du ønsker ikke lenger å ha ham. Det vil si, det er DU igjen som kjeder deg vil bytte tilbake.

 

Både for din egen del og andres del bør du flytte ut for deg selv og ikke ha sex eller kjærlighetsforhold til noen av disse, til du roer deg ned slik at du ikke kjeder deg hele tiden og det går utover kjærestene dine. Jeg råder så å si aldri andre til å forbli single, men dette tilfelle er nok unntaket. Du ødelegger bare deg selv og andre ved å fortsette slik du holder på nå og vingle frem og tilbake.

Har jeg en tendens? Jeg var sammen med eksen min i 16 år, gjorde én feil, og nå har jeg altså en tendens til å gjøre slikt? Jeg har aldri vært utro tidligere.

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

 

 

 

Du har gjort det slutt med barnefaren til fordel for ny mann, og nå gjør du det slutt med den nye til fordel for eksen. Jeg vil tenke at det er en tendens, ja. Å være utro og bli sammen med elskeren er ikke en liten feil, men ingen er perfekt her i verden, så forstår at det er riktig for noen, selv om jeg aldri hadde gjort det selv. Men du skriver jo selv at du kjedet deg i forholdet og søkte etter noe spennende. Nå er "gresset ikke grønnere" skriver du, det vil si det er blitt kjedelig igjen, og nå skal du tilbake til eksen. Hva skjer neste gang du kjeder deg med eksen? Kan du med hånden på hjertet si at du ikke får dragning mot andre menn igjen da?

Skrevet

Skjønner det, men hele det forrige innlegget ditt var basert på at barna ble forvirret. De vet ikke noe annet enn at mamma og pappa har en pause, og at pappa har flyttet for seg selv. De er 3 og 5 år gamle. Og nei, jeg sier ikke at det har vært bra behandling av eksen min, men han er 36 år gammel og er vel voksen nok til å bestemme selv hva som er riktig for han. Du vet i allefall ikke hva som er riktig måte for han å leve livet på. :-)

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

Ja, så blir du sammen med hen igjen, kjeder deg, dumper han også fortsetter det som nå.. Ser du enda ikke at det kan gjøre ungene forvirret???? Slå opp med kjæresten din, så til eksen din at du må bruke litt tid på å finne ut hva som blir rett eller ei å gjøre, og TA DEG TID til å finne ut om du nå vil tilbake ene og alene fordi han var en god mann, eller fordi du elsker han.

Skrevet

Men hvor sikker er du på at du virkelig vil ha ex`n? Hvor sterke følelser har du for han? For du skal være temmelig sikker før du ber om å få han tilbake. Og uansett det første du må gjøre er å dumpe kjæresten din.

 

Kanskje du og ex`n din burde gå til familierådgivning og. Han må faktisk lære seg å stole på deg igjen, det du gjorde var et enormt svik mot han.



Anonymous poster hash: bf793...a9f
Skrevet

Dobbeltmoral fra folk her da. Hadde det vært dama som hadde blitt dumpet og mannen hadde vært utro så hadde dere sagt at hun må jo ta han tilbake, alt for familien og for at barna skal vokse opp med begge foreldrene sine. Men siden det var dama som var utro så burde hun ikke gå tilbake til eksen. Stakkars han, en voksen mann på 36, han må jo skånes og bla bla bla. Tullball!! Han kan ta vare på seg selv. Syns du skal gå tilbake til eksen jeg. Men dere burde gå i terapi før dere flytter sammen igjen så dere begge er sikre på at det er dette dere vil.

 

Lykke til😊

Skrevet

Men før du hopper tilbake til eksen din : er du HELT sikker på at du faktisk vil tilbake han ? Eller savner du familielivet, og det enkle livet med at dere er 2 om ting ? Eller elsker du faktisk eksen din og vil tilbake til han pga av at du savner HAN ? dette bør du finne ut av FØR du flytter tilbake til han og så innser at nei dette funker ikke allikevel, da blir det nemlig veldig trist og forvirrende for barna deres.

Skrevet

La eksen din gå videre,du som var utro fordi du kjedet deg ,så da får du ta handlingene dine deretter,eksen din er dum hvis han går tilbake til deg

Skrevet

Hvis du og exen har lyst til å prøve igjen så må da det være mulig. Synes duhar fått nok "kjeft" her nå.

 

Jeg ville først og fremst hatt en seriøs prat med exen og funnet ut av ting, så dumper du den nye kjæresten og så starter du å date exen din. Når dere er 110% sikker på hverandre så kan dere innlemme barna igjen og dere kan flytte sammen igjen.

 

Er da ikke noe galt i dette? Kjæresten stakkar må nok ta sin sorg selv, man har da aldri noen garantier i forhold.

 

Ønsker dere masse lykke til :)

 

Hilsen en som dessverre også har hatt pause fra mannen en periode, riktignok uten utroskap og ingen annen dating i pauseperioden. Vi fant ut av ting mens vi bodde separat, var så kjempesikre på hverandre til slutt at vi giftet oss samme høsten vi ble gjenforent :)

Skrevet

 

Jeg var utro, fordi jeg kjedet meg i forholdet. Jeg hadde en traust, snill og god samboer. Forelsket meg i en ny. Dumpet samboeren og ble sammen med denne nye mannen. Nå ser jeg at gresset ikke er grønnere, og jeg vil ha eksen tilbake. Jeg vet at han vil ha meg også tilbake. Vi har to barn sammen.

Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal si til den nye kjæresten min. Han gikk også fra sin familie for å være med meg.

 

Anonymous poster hash: 09e50...2a3

 

 

Sånn er det når man er utro. Du sårer mange flere enn du tror. Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gått tilbake til den stakkars eksen din. Skån ham for en utro kjerring som dumper han som søppel, og løper tilbake til den trygge havn når "forelskelsen" ikke virket. Det er ikke slik det fungerer her i livet. Og når du begynner å kjede deg igjen, så dumper du ham igjen. Det er det du har gjort med både eksen, og nå med den nye kjæresten? nei, forbli singel til du finner ut av dine issues om at du må dumpe kjæresten/være utro med en gang du blir innhentet av hverdagen. At kjæresten din var utro mot sin partner og dumpa henne for deg er hans eget problem, han er et voksent menneske med ansvar for sine valg.

 

Anonymous poster hash: b427e...d07

 

Er helt enig med deg. Det var godt sagt. Livet fungerer ikke slik. Hun har ikke bestemt seg ennda. Tulle boks! Når hun er der å flytter fra menn til menn så går livet videre unten å vente på henne. Shit!

 

Anonymous poster hash: 886b5...d6e

Skrevet

Slå opp med nåhverende hvertfall. Vær heeeeelt sikker på at du ikke stikker igjen før du tar tilbake eksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...