Gå til innhold

Årets ferie i boks :) Hvor skal dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 dager i Spania, det skal bli så deilig. Direktefly og ganske fine reisetider. Herlig :skya:.

Synes du det er for lite med 8 dager? For oss, som ikke er så erfarne, er det greit med 8 dager. I fjor var vi lengre, hadde med oss flere barn, og da kjente vi tiden ble litt lang. I år er det bare minsten som vil være med, det blir rart... Derfor er det også godt å ha "bare" 8 dager.

Anonymous poster hash: bcf94...dd9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 uker til Alcudia med svigermor, mann og ungen. 1 uke til Barcelona sammen med mannen. Og så skal vi en langhelg til dyreparken.

Anonymous poster hash: c59e1...68d

Skrevet

Biltur til Sverige. Er VELDIG gravid på det tidspunktet så i år tar vi det rolig.

Anonymous poster hash: 92e76...60a

Skrevet

Hadde planer om bilferie - men kroppen min ville det annerledes så ferien blir tilbrakt inn og ut av sykehus for å bli kvitt alvorlig sykdom 😞 ikke den sommeren jeg hadde sett for meg....

Anonymous poster hash: f7ea4...a42

Skrevet

Vi skal koble campingvogna på bilen og kjøre til Kroatia i år også. Broren til mannen og familien skal også være med. I egen bil og med egen campingvogn da :)

I fjor var vi på tur 5 uker til sammen, det var litt lenge. I år blir det 3 uker og 6 dager hehe :)

Skrevet

Hadde planer om bilferie - men kroppen min ville det annerledes så ferien blir tilbrakt inn og ut av sykehus for å bli kvitt alvorlig sykdom 😞 ikke den sommeren jeg hadde sett for meg....

Anonymous poster hash: f7ea4...a42

God bedring, da er vi to :)

Anonymous poster hash: 5920f...aff

Skrevet

Hjemme og bli bitt av mygg :) eller jobbe. Ikke krav på ferie i år.

Anonymous poster hash: c842a...684

Skrevet

Hadde planer om bilferie - men kroppen min ville det annerledes så ferien blir tilbrakt inn og ut av sykehus for å bli kvitt alvorlig sykdom ikke den sommeren jeg hadde sett for meg.... Anonymous poster hash: f7ea4...a42

Hele juni, juli og august i fjor gikk med for meg. Lå enten på sykehuset eller hadde store smerter, vet hvordan du har det! God bedring.

Anonymous poster hash: c842a...684

Skrevet

Her skal vi først på en norgesferie i 6 dager. Så skal vi til Italia og Frankrike i 3,5 uke. Og jeg og kjæresten skal reise bort en langweekend, men vet ennå ikke når eller hvor. Det blir tatt på sparket.

Skrevet

Camping & noen ukers hos svigers & da dobler ferien som hus jakt tid. Siden vi skal flytte til samme sted som de bor. Heldigvis er hus til salgs lenge i Sverige så flere av de husene vi liker burde fortsatt ligge til salgs i juli :)

Anonymous poster hash: 9ff33...1b9

Skrevet

En uke i Malta. Venninnetur uten unger så jeg får ladet batteriene litt. Det trengs! :)

Anonymous poster hash: c71e6...f86
Skrevet

Samme her :) alcudia 14juni :D

Anonymous poster hash: df968...bb1

Skrevet

Hjemme og telturer i nærområdet. Har ikke råd til noe mer spennende i sommer.

Anonymous poster hash: ec970...283
Skrevet

Drar til Rhodos med barnet om 2 uker :D Blir der i 1 uke. Så blir det hyttetur og noen dager på disneyland paris senere i sommer :)

Anonymous poster hash: 6aa1f...d40
Skrevet

Mannen tar med ungene til Tyskland i 3-4 uker. Jeg skal jobbe.

Håper jeg får tid til en langhelg med ungene på fjellet.

Anonymous poster hash: ce7a3...7d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...