Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Hvor lenge var du stiv og støl i munnen? Har hovnet litt opp og får ikke til å åpne munnen helt, eller tygge mat. Myk mat går. Anonymous poster hash: 2b7f2...acc
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 2-3 dager tror jeg. Men det funker bra om du tar en paracet og en ibux samtidig. Det var anbefalingen fra min tannlege når jeg fikk det gjort. Anonymous poster hash: 43a25...59c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 2-3 dager tror jeg. Men det funker bra om du tar en paracet og en ibux samtidig. Det var anbefalingen fra min tannlege når jeg fikk det gjort. Anonymous poster hash: 43a25...59c jeg gjør det, men det hjelper bare mot smertene. Mulig det hadde vært verre hvis jeg ikke gjorde det. Ønsker flere svar Anonymous poster hash: 2b7f2...acc
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Ei lita uke Anonymous poster hash: 84b92...c7c
Øyne som ser!! Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 En uke, men det var aldri kjempevondt eller ømt. Utenom når bedøvelsen begynte å gå ut etter 1 time.
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 2-3 dager. Etter stingene ble tatt gikk det greit.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Et par dager kanskje? Husker jeg prøvde meg på gulrot bare et par dager etterpå, det var ikke det lureste jeg har gjort Anonymous poster hash: 385cb...26a
MammantilNurket Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror det kommer litt an på hvordan tannen ligger. Da jeg opererte ut mine måtte tannlegen fjerne bein og tennene måtte deles opp for st han skulle få dem ut (Aggh!). Jeg kastet opp da bedøvelsen gikk ut Det tok nesten to uker før jeg så normal ut. Hodet mitt så ut som en basketball og jeg hadde kjempevondt! Jeg kunne ikke bøye meg eller trene, gape eller spise noe annet enn youghurt/suppe. Jeg sov med kalde omslag på kinnet, sugde på isbiter og knasket Paralgin Forte. For å si det slik: jeg har tatt keisersnitt - visdomstennene var langt vondere i etterkant. Du har all min medfølelse! Hold ut, ta det med ro og masse god bedring til deg
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror det kommer litt an på hvordan tannen ligger. Da jeg opererte ut mine måtte tannlegen fjerne bein og tennene måtte deles opp for st han skulle få dem ut (Aggh!). Jeg kastet opp da bedøvelsen gikk ut Det tok nesten to uker før jeg så normal ut. Hodet mitt så ut som en basketball og jeg hadde kjempevondt! Jeg kunne ikke bøye meg eller trene, gape eller spise noe annet enn youghurt/suppe. Jeg sov med kalde omslag på kinnet, sugde på isbiter og knasket Paralgin Forte. For å si det slik: jeg har tatt keisersnitt - visdomstennene var langt vondere i etterkant. Du har all min medfølelse! Hold ut, ta det med ro og masse god bedring til deg uff da, stakkars deg jeg er bare litt øm. Har ikke vondt. Delte opp en banan i tynne skiver i sted for jeg fikk ikke til å gape over. Det bare stopper. Gjør heldigvis ikke vondt! Det var uproblematisk for meg å fjerne den. Var til en erfaren kjevekirurg. Takk for svar Anonymous poster hash: 2b7f2...acc
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 2-3 dager. Etter stingene ble tatt gikk det greit.er det vondt å ta stingene? Han la nedi et eller annet med bakteriedrepende salve, så sydde han igjen. Håper ikke de må skjære opp får å få ut den veken. Anonymous poster hash: 2b7f2...acc
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Det er noen år siden, men kan ikke huske at det var ille å ta stingene og det gikk lett å få opp den hvite med bakteriedrepende på, trengte ikke skjære for å få den bort.
Miamimom Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Jeg tror det kommer litt an på hvordan tannen ligger. Da jeg opererte ut mine måtte tannlegen fjerne bein og tennene måtte deles opp for st han skulle få dem ut (Aggh!). Jeg kastet opp da bedøvelsen gikk ut Det tok nesten to uker før jeg så normal ut. Hodet mitt så ut som en basketball og jeg hadde kjempevondt! Jeg kunne ikke bøye meg eller trene, gape eller spise noe annet enn youghurt/suppe. Jeg sov med kalde omslag på kinnet, sugde på isbiter og knasket Paralgin Forte. For å si det slik: jeg har tatt keisersnitt - visdomstennene var langt vondere i etterkant. Du har all min medfølelse! Hold ut, ta det med ro og masse god bedring til deg Signerer dessverre denne.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Stingene går vel bort av seg selv? Jeg hadde småvondt i en uke, men kjente det i minst to uker...hadde en sånn fin fiskekrok-rot da
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Stingene går vel bort av seg selv? Jeg hadde småvondt i en uke, men kjente det i minst to uker...hadde en sånn fin fiskekrok-rot da mine røtter var samlet. Stingene går bort av seg selv, men det kunne ta lenger tid enn en uke. Veken skulle ligge der max 7 dager. Da må stingene tas ettersom veken er under stingene. Anonymous poster hash: 2b7f2...acc
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Ahaaa...hmm, ja da får du bare se det an
Mrs. Kaizer Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 Stingene går ut av seg selv, men jeg måtte til tannlegen for å fjerne den tingsen med antibiotika som lå nede i såret. Gud bedre så ekkelt det var. Ikke vondt, men veldig ubehagelig. Ellers så var jeg vel øm i en liten uke etterpå. Fikk et stort og fint blåmerke på kinnet, så ut som jeg var blitt mishandlet:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 14 dager :-) Anonymous poster hash: 7cb08...5bf
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 14 dager :-) Anonymous poster hash: 7cb08...5bf what??? Anonymous poster hash: 2b7f2...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå