Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 har hatt diare og magesmerter i litt over et døgn, oppdaget nå at det kommer blod når jeg tørker meg. ikke mye men vises tydelig på papiret. vet dere ikke kan svare meg på hva eller hvorfor, men har andre opplevd tilsvarendes? Anonymous poster hash: 5c5dd...9a1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 legge til at det ikke er noen utvendige sår eller hemorider Anonymous poster hash: 5c5dd...9a1
Ulvemamma Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Dette kan være noe så enkelt som små rifter i tarmene som et resultat av at de har for lite innhold å jobbe med, og derfor må jobbe hardere for å få alt hjennom systemet. Det er helt ufarlig, og pga den god blodgjennomstrømningen som er i tarmene så gror det så fort at om du får en rift i dag så vil de ikke kunne se den i morgen. Jeg hadde samme problem over lengre periode, ble videresendt for å sjekke hele systemet nedenfra og oppover mot magesakken, og alt så fint ut, men jeg var rett og slett ikke flink nok til å få i meg nok mat. Ikke noe spiseforstyrrelser eller lignene, bare veldig matlei i perioder.. Gi det litt tid, og om det fortsetter sånn over lengre tid (opp mot en uke osv) så ville jeg tatt kontakt med lege for å utelukke en del sykdommer. Det finnes mange grunner til å ha blod i avføringen, noen værre enn andre, men som regel er det mye som kan behandles om nødvendig. Men ikke vent for lenge med å gå til legen. God bedring til deg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 ser det ann noen dager til da andre dagen i dag, men siden det er veldig lyst og lite så satser jeg på at det ikke er verre enn du beskrev tusen takk for svar Anonymous poster hash: 5c5dd...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå