Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 Å det ikke er noe som helst som tyder på brann i huset og det heller ikke har vært dårlig batteri i varsleren. Hva skjedde da? Hele huset kom seg fort opp av senga ista for og si det sånn. Anonymous poster hash: c2e09...cbb
Førstemann Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Hva slags alarm har dere, da? Hvis dere har sentral kan det ha vært et kort strømbrudd eller noe.
Appelsinpiken Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Om varslerne er optisk kan det være støv på måleren.
soleia Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Eit bittelite insekt som surra seg inn i røykvarslaren, kanskje?
Cruella De Vil Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Dette skjedde hos oss en gang - da var det lekkasje i taket som medørte at det dryppet vann ned i røykvarsleren. Det er neppe det samme hos dere, men sjekk at den ikke har blitt utsatt for vann eller andre partikler?
mamma'n til 2 :) Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Her opplevde jeg flere ganger sist sommer at røykvarslerne utløstes når det var tordenvær. Har bytta de ut, og venter på tordenværet som er meldt her i dag,så jeg kan sjekke om disse uler mindre :-) Men de kan utløses av flere ting. Damp fra dusj,matlaging, insekter,dårlig batteri...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 He he, dette minner meg på noe.... En jeg kjenner opplevde at alarmen gikk hos vaktselskapet, men ikke hjemme hos han. De ble noe forskrekket når det plutselig dukket opp brannvesen og politi hjemme hos de, midt på natten! Anonymous poster hash: 7628b...283
Nullstress;) Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Her gikk alarmen en gang da jeg satte på takvifta... Den er vist veldig sensitiv
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Her opplevde jeg flere ganger sist sommer at røykvarslerne utløstes når det var tordenvær. Har bytta de ut, og venter på tordenværet som er meldt her i dag,så jeg kan sjekke om disse uler mindre :-) Men de kan utløses av flere ting. Damp fra dusj,matlaging, insekter,dårlig batteri... Det var et ekstremt regnver. Lommert og utrykk for torden i natt. Kanskje den reagerte på det. ? Jah trur de må byttes ut. Den andre har smelta i plasten der den lille lampa er. Anonymous poster hash: c2e09...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå