Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #1 Skrevet 23. mai 2014 reiser dit om to uker : ) Er det noen som vet hvordan paraplytrillene som følger med bambinopakken er? full liggestilling, kalesj, osv? Lurer på om den blir bra nok til min datter på 1,5 år, eller om et anbefales å ta med egen? Hun er avhengig av å sove i vogn på dagtid. Anonymous poster hash: ddd3b...702
MarshOfDecay Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Dette lurer jeg også på! Har hørt at det ofte er de enkleste og billigste vognene man får i den pakken. At det lønner seg å ta med egen trille. Noen som vet? Skal samme sted i juli.. God tur, HI
Appelsinpiken Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 På alle sunwing skal trillene ha kalesje og liggestilling. Ikke alltid det er full liggestilling, men bortimot.
Gjest Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Nei. Ta med egen vogn. De har halv liggestilling og er trange.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Noen flere som har vært her nylig? Bør man virkelig ta med ekstra trille? Har en ettåring, dersom det har noe å si Anonymous poster hash: ff0d6...139
Gjest MMJ Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 De så jo greie ut de, men tror ikke det var full liggestilling på de... Vi hadde med egen, vet ikke om de blir rengjort etter hvert bruk... Tror jeg tar med egen paraplytrille neste gang vi reiser og... det er jo greit å ha på flyplassen og God tur!!! Dere er HELDIGE
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Tusen takk! Gleder oss veldig! Da tar vi med trille Anonymous poster hash: ff0d6...139
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Søsteren min er der nå og yngste er 6 mnd. De har leid vogn der nede og er veldig fornøyd. Full liggestilling på den de har fått og kalasje. Anonymous poster hash: 08fe2...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå