Gå til innhold

Dere som fødsel startet ved Vannavgang. .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom det mye?

Hørte dere at det smalt? ( har hørt noen hører det ) :)

På natta?

Dagen?

Anonymous poster hash: 54030...1cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kom det en svak "poppelyd" og trykket i magen ble lettet. Det kom litt hele tiden, akkurat som om jeg tisset litt på meg hele tiden. Jeg lå i senga klar til å legge meg da det skjedde.

Anonymous poster hash: 61c59...695
Skrevet

Det skjedde hjemme på natta etter jeg våknet med smårier. Hørte, eller kjente ikke noe plopp. Kom litt og litt hele tiden. Kjente at det ikke var tiss. Hvis jeg presset, kom det mer.

Den andre gangen ble vannet tatt på fødestuen. Da var det splæsj!

Anonymous poster hash: 5d6cb...c33

Skrevet

Det var hverken noe knepp eller noe slikt. Jeg satt og spiste frokost og så på tv, da jeg plutselig kjente at vannet fosset ut. Ble overraske over hvor mye vann det faktisk kom. Etter det så rant det jevnt hele tiden.

Seks timer senere, så hadde jeg min lille skatt her <3

Anonymous poster hash: 1bdd8...a02

Skrevet

På natta sa det popp og det kom masse vann. Sprang ut på badet mens jeg satte tydelige spor etter meg ;-)

Skrevet

Lå på sofaen og hvilte da det kom en kneppelyd og masse vann.. kjapt ute av sofaen da kan jeg love deg !;-)

Anonymous poster hash: c422f...c71

Skrevet

Kom litt renende på natta, våknet av det, gikk på do og det fortsatte å renne litt etter litt, kom ikke så mye på en gang, litt etter startet rier som gradvis tok seg opp utover.

Anonymous poster hash: 370ff...aea

Skrevet

Jeg våknet tidlig en søndag og kastet opp. Da rant det nedover beina mine. Jeg trodde jeg tisste på meg, som i at jeg holdt meg men at det rant ei tynn stripe. Gikk og la meg, altså det ga seg når magen ikke spente seg lenger.

Måtte på do igjen et par timer senere og da sluttet det aldri helt å renne. Det var ikke masse. Det kom litt og litt hele tiden.

Når jeg lå på benken på føden kom plutselig en haug med vann.

Da hadde storesøster ligget så lavt med hodet at det hadde stoppet det meste av vannet, men når hun snudde på seg så kom masse.

Hørte ingen lyd, men den kanha komt når jeg kasta opp.

Skrevet

Sto på kjøkkenet og lagde middag. Pluttselig rant det i strie stømmer nedover bena mine, spratt inn på badet med en våt stripe på gulvet etter meg. Mer som en liten foss😉

2timer etter hadde jeg prinsessa i armene💕

Skrevet

Takk for delingene deres :)

Anonymous poster hash: 54030...1cf

Skrevet

Her gikk vannet med min første akkurat i det jeg hadde lagt meg. Husker mannen sto ved vinduet for åpne det mer, da vi hørte "lyden". Hørtes ut som en ballong som sprekker under vann, poff.. Rakk å reise meg fra senga, så kom det ja.. Fosset mens jeg løp ut på badet. :S

Skrevet

Her var det på dagen mens jeg lå på sofaen og slasket meg :sjokolade:  ;) Det kom en slags kneppe lyd og kjente litt ut som om lufta gikk ut av ballongen... Vrei meg kjapt ut av sofaen(for å slippe rens) og når jeg reiste meg opp sildret det en jevn strøm.  :P Ringte gubben, så føden, tok meg en dusj også 8,5 timer senere kom bertemor :)

Skrevet

Her gikk litt av vannet mens jeg var på do, skjønte ikke helt hvorfor det fremdeles rant litt selv om jeg var ferdig med å tisse ;) Men det stoppet fort. Så ferdig episoden med Hellstrøm (ca 30 min), kjente at jeg måtte på do igjen og i det jeg gikk ned trappa kjente jeg at det bare rant... Rakk å komme meg inn på do, kom ikke noe på gulvet, men buksa var jo våt hele veien. Etter det bare sildret det litt når jeg rørte skikkelig på meg, antagelig festet babyen hodet i det vannet gikk gang nr 2 og tettet litt :) Var ikke foss som kom, men ingen tvil om at det var vannet :) Hverken hørte eller merket noe annet enn at det plutselig rant :)

Kl var 2130, riene startet så smått 15,5 time senere og 2,5 time senere var gutten ute :)

Skrevet

Forrige fødsel startet med vannavgang. Jeg følte et tydelig knepp i magen og det var akkurat som når en vannballong sprekker. Da jeg reiste meg opp kom vannet, men det fosset ikke ut. Mer som en sildring som fortsatte og fortsatte helt til babyen ble født nesten to døgn senere.

Skrevet

Første gangen sivet det i mange timer først, så lite av jeg var usikker på om det var tiss, utflod eller fostervann. Var på do og tisset, tørket meg, men ble liksom aldri helt tørr. Tørket meg igjen og igjen og igjen og papiret ble alltid litt vått. La meg på sengen for å hvile litt, hadde det jeg trodde var hyppige kynnere, men det var nok de første riene for da jeg begynte ta tiden var de helt regelmessige hvert 10.minutt.

Skulle tisse igjen og reiste meg fra sengen og da kom den lyden, som et lite knepp, og vannet fosset nedover bena. Fortet meg inn på badet og ropte på mannen, jeg satt på do mens det rant og han tørket gulvet helt fra senga og inn på badet med en håndkle... Det kom mye altså.

Etter det kom riene tettere og hardere, og jeg fortsatte å lekke fostervann jevnt helt til ungen var ute.

Andre gangen gikk vannet midt i en hostekule. Jeg hadde bronkitt og hostet som en gal, var helt ødelagt i magemusklene. Satt oppreist i senga og hostet da jeg hørte dette kneppet og heiv meg opp i stående og da rant det nedover bena igjen, splæsj. Vått spor fra sengen til badet igjen...

Første gangen gikk det på morgenen, og andre gangen på kvelden. Det rare er jo at begge gangene skjedde det i sengen, men ingen av gangen kom det så mye som en dråpe i sengen. Jeg hørte kneppet, reiste meg opp og det fosset på gulvet.

Anonymous poster hash: 87d40...c0e
Skrevet

Her kom det et lite knepp først også kjente jeg bittelitt trykk i det vannet gikk. Det kom en del, men det var ikke noe splæsj. Også rant det litt hele tiden til fødselen var over..  Vannet gikk 23:45.

Skrevet

Begge gangene har det startet på kvelden, ca 12 timer etter stripping og 12 dager på overtid! Første gangen rant det bare litt og litt. Andre gangen kjente jeg et lite knepp da jeg snudde meg i senga, rullet meg og håndkleet jeg hadde under meg ut, og så kom det en foss med vann! Veldig glad for at jeg ikke var ute i offentligheten på det tidspunktet :P

Anonymous poster hash: 7ce90...96f
Skrevet

Det kom en del, var ikke i tvil. Så ut som at jeg tisset på meg. Det kom en "poppe"lyd. Vannet gikk kl 23.45 :-)

Skrevet

Kom en flom av vann, midt på natta. Verken hørte eller kjente noe "smell". Jeg snudde meg i senga og plutselig bare sildret det ut. 8 timer etter var det over :)

Skrevet

Jeg kjente det poppet og så kom det bare litt i trusa. Det rant aldri kjempemye, men kom bare litt nå og da. Det skjedde på kvelden.

Skrevet

kl 06. Ingen lyd, kom bare noen dråper hele tiden fram til barnet ble født 2,5 døgn senere.

Anonymous poster hash: 53177...e11
Skrevet

Jeg satt i sofaen begge gangene. Det hørtes ut som om når du smeller en liten tyggisboble inne munnen (men munnen lukket) det kom lit hele tiden, som om jeg konstant gikk å tisset. Noen ganger følte jeg det rant noe helt sinnsykt, men det føles slik da vannet er varmt... :)

Skrevet

Vannet gikk mitt på dagen. Kom ingen lyd. Først bare litt, så jeg var redd jeg hadde tisser på meg. Før jeg rakk å tenke tanken ferdig, så kom det masse som plasket ned i gulvet. Da var det ingen tvil om at vannet var gått. Slimproppen kom samtidig og bortsett fra rar bobling nederst i magen dagene før, så hadde jeg ingen forvarsel.

Anonymous poster hash: fbb95...5f6

Skrevet

Nå ble jeg satt igang, så var på sjukehuset fra før, heldigvis. Men gikk på do, kjente og hørte en kneppelyd fra magen, og så rant det litt. Gikk ut til jordmor og sa ifra at jeg trodde vannet hadde gått, og hun skulle komme å sjekke meg om litt. Sto på rommet da jeg merket at det begynte å renne, så fikk vagga meg inn på do mens jeg kledde av meg, og når jeg kom innpå badet fosset det ut. Da kom jordmor og jeg fortalte at nå var jeg sikker på at vannet hadde gått. Fikk bleietruse av jm, satt meg på senga og jammen fossa det ikke ut enda mer vann. Og det fortsatte å renne lenge. Glad jeg var på sjukehuset da for å si det sånn. Hadde MYE fostervann.

Skrevet

Vannet gikk til 20-nyhetene.. Trodde jeg tissa på meg, men syntes det var så rart at jeg ikke hadde registrert at jeg var tissetrengt. Kom omtrent like mye som om man er skikkelig kissnødig, og bare må springe til nærmeste do. Så var det lekkasjer støtt og stadig til riene kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...