Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg tok en angrepille for snart fire uker siden. Ca fem dager etter denne fikk jeg en blødning, ikke helt lik vanlig mens. Jeg har hele tiden vært oppblåst, kvalm, hatt svært uren hud og hatt mensmurringer. Jeg har tatt en test som var negativ. Denne tok jeg for en uke siden ca. Det murrer som om at mensen kan komme når tid som helst, men ingenting skjer. Jeg har mye luktfri, hvit utflod. Kan bivirkningene vare så lenge? Jeg venter jo på en ordentlig mens nå. Jeg tenker at jeg ikke er gravid siden testen var negativ, jeg har blødd etter pillen og han kom heller ikke inni der... Sjansen er minimal. Men hvorfor så vondt og så mye utflod? Noen som har fått mensen veldig forskjøvet av angrepillen? Jeg tror jeg tok pillen etter at eggløsningen skulle ha kommet og at pillen kan ha gjort noe med tidspunktet for den neste eggløsningen:/ Anonymous poster hash: 4d80f...f2d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Bivirkninger? Kan få blødningsforstyrrelser av angrepillen. Du må lese vedlegget som ligger i pakken Anonymous poster hash: 0d038...f88
Sage90 Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Les pakningsvedlegget og søk litt på internett. Er du over 75-80 kg funker ikke angrepillen, bare så du vet det..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Jeg hadde bivirkninger lenge da jeg tok angrepillen. Hadde kraftige graviditetssymptomer og hoppet over en mens. Tror hele kroppen var ustabil i rundt 6 uker etter. Ble ikke gravid, men tok ørten tester siden jeg var så sikker på det. Har bare tatt pillen denne ene gangen, nå sitter spiralen trygt på plass Anonymous poster hash: 4761c...165
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Bivirkninger? Kan få blødningsforstyrrelser av angrepillen. Du må lese vedlegget som ligger i pakken Anonymous poster hash: 0d038...f88 Jeg vet godt hva som er bivirkninger. Det er varigheten jeg spør etter. Bivirkningene er jo mye de samme som ved graviditet. Derfor er jeg usikker.. hi Anonymous poster hash: 4d80f...f2d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Jeg hadde bivirkninger lenge da jeg tok angrepillen. Hadde kraftige graviditetssymptomer og hoppet over en mens. Tror hele kroppen var ustabil i rundt 6 uker etter. Ble ikke gravid, men tok ørten tester siden jeg var så sikker på det. Har bare tatt pillen denne ene gangen, nå sitter spiralen trygt på plass Anonymous poster hash: 4761c...165 Takk for svar:) Det er nok bare det som er tilfelle med meg også hi Anonymous poster hash: 4d80f...f2d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Jeg hadde bivirkninger i to år!! etter at jeg tok angrepillen. Graviditetssymtpomer, og faktisk, nå, nesten 10 år senere, har jeg fremdeles blødningsforstyrrelser. Jeg pleide å være regelmessig, det er jeg aldri nå lengre. Jeg skal aldri ta angrepille igjen, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 5bb74...52b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Les pakningsvedlegget og søk litt på internett. Er du over 75-80 kg funker ikke angrepillen, bare så du vet det.. Hahah. At det var? Anonymous poster hash: 7d7a0...0b8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Les pakningsvedlegget og søk litt på internett. Er du over 75-80 kg funker ikke angrepillen, bare så du vet det.. Hahah. At det var? Anonymous poster hash: 7d7a0...0b8 Det stemmer det altså, var stor oppstandelse for en tid tilbake. Masse skriverier. Bare å google. Anonymous poster hash: dedd4...e21
Sage90 Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Les pakningsvedlegget og søk litt på internett. Er du over 75-80 kg funker ikke angrepillen, bare så du vet det.. Hahah. At det var? Anonymous poster hash: 7d7a0...0b8 Det er bare å le, men hvis du googler litt så ser du at jeg snakker sant:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå