bIomstre Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Pakker til tur med 7ende klasse. Tenkte jeg kunne slenge med reiseapoteket mitt. Men da jeg sjekket innholdet fant jeg stikkpiller og prinsesseplaster... Hm, det passa kanskje ikke helt! Så, hva ville du hatt med?
Gjest Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Gnagsårplaster Vanlig plaster Mepore Pyrisept Paracet Pinsett Saks Bacimycin Hmmmm kommer ikke på noe mer faktisk, akkurat nå
bIomstre Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2014 Gnagsårplaster Vanlig plaster Mepore Pyrisept Paracet Pinsett Saks Bacimycin Hmmmm kommer ikke på noe mer faktisk, akkurat nå Takk, takk! Pinsett og saks hadde jeg glemt
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Ikke pakk for . klasingen. Spessielt et reiseapoek må jo han eller hun ite hva inneholder. Barna bør vises tilliten med å pakke selv. De klarer det fint. Mødre har en tendens til å pakke ned uhorvlig mye mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: 5fd32...79d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Skulle jeg anbefale en ting som alltid er godt å ha for hånden så er det sportstape. Det kan bruketil "alt" fra repersajoner av sko og biler til støtte ved overtråkk og festing av bandasjer. Anonymous poster hash: 5fd32...79d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Myggmiddel Anonymous poster hash: 8a3c1...da7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Ikke pakk for . klasingen. Spessielt et reiseapoek må jo han eller hun ite hva inneholder. Barna bør vises tilliten med å pakke selv. De klarer det fint. Mødre har en tendens til å pakke ned uhorvlig mye mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: 5fd32...79d Herregud- hva med å svare på spørsmålet? "Mødre pakker ned uhorvelig mye..." Anonymous poster hash: 3b2f8...101
bIomstre Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2014 Ikke pakk for . klasingen. Spessielt et reiseapoek må jo han eller hun ite hva inneholder. Barna bør vises tilliten med å pakke selv. De klarer det fint. Mødre har en tendens til å pakke ned uhorvlig mye mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: 5fd32...79d Jeg skal være med, så er et lite nødapotek for alle elevene
bIomstre Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2014 MyggmiddelAnonymous poster hash: 8a3c1...da7 Det et vi så heldige at vi ikke trenger her på min forblåste kant
bIomstre Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2014 Skulle jeg anbefale en ting som alltid er godt å ha for hånden så er det sportstape. Det kan bruketil "alt" fra repersajoner av sko og biler til støtte ved overtråkk og festing av bandasjer. Anonymous poster hash: 5fd32...79d Enig. Men det har jeg dessverre ikke akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Ikke pakk for . klasingen. Spessielt et reiseapoek må jo han eller hun ite hva inneholder. Barna bør vises tilliten med å pakke selv. De klarer det fint. Mødre har en tendens til å pakke ned uhorvlig mye mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: 5fd32...79d Herregud- hva med å svare på spørsmålet? "Mødre pakker ned uhorvelig mye..." Anonymous poster hash: 3b2f8...101 1: Jeg har svart på pørsmålet. 2: Mødrene gjør som regel ungene sine en bjørnetjeneste om de pakker for så store barn. 3: Skal man kunne bruke et reiseapotek må man vite hva man har med. Det vet de færreste om det er mor som har pakket. (Nå viste det seg at mor pakket for seg selv og ikke for 7. klassingen, men det kom ikke frem før etter at jeg hadde svart.) Anonymous poster hash: 5fd32...79d
bIomstre Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2014 Takker for innspill. Da er jeg ferdig pakka og må få meg litt søvn. Store muligheter for at det ikke blir så mye av det i morra natt (overnattingstur!)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå