Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Hei Jeg vurderer hair extensions da jeg har noen partier på hodet som er hårløse. Er det noen som vet hvordan disse extensionene blir festet? Blir de festet i håret eller i hodebunnen og hvor mye hår trengs for å feste de? Tenkte selvfølgelig å gjøre dette hos en frisør, men bare lurer på noen ting før jeg bestiller time. Og hvor mye koster dette? Takknemlig for svar:-) Anonymous poster hash: 32499...42a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Jeg ga 3000 for tape extensions som de taper fast i dit eget hår. Mitt hår var for kort så mine datt ut ganske fort. Det sitter mye bedre om håret ditt er mer en 10 cm langt & man kan ha dem i årevis om man behandler dem godt. Må heises opp ganske ofte da det koster mellom 500& 1500 allt etter som hvor du går. Anonymous poster hash: 6e1d1...1d7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Jeg ga 3000 for tape extensions som de taper fast i dit eget hår. Mitt hår var for kort så mine datt ut ganske fort. Det sitter mye bedre om håret ditt er mer en 10 cm langt & man kan ha dem i årevis om man behandler dem godt. Må heises opp ganske ofte da det koster mellom 500& 1500 allt etter som hvor du går. Anonymous poster hash: 6e1d1...1d7 Gjorde du det hos frisør? Og hadde du extensions på hele hodet? Anonymous poster hash: 32499...42a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Jeg ga 3000 for tape extensions som de taper fast i dit eget hår. Mitt hår var for kort så mine datt ut ganske fort. Det sitter mye bedre om håret ditt er mer en 10 cm langt & man kan ha dem i årevis om man behandler dem godt. Må heises opp ganske ofte da det koster mellom 500& 1500 allt etter som hvor du går. Anonymous poster hash: 6e1d1...1d7 Gjorde du det hos frisør? Og hadde du extensions på hele hodet? Anonymous poster hash: 32499...42a ja jeg gikk til en dame i oslo som bare setter extensions, hadde i hele hodet tror det var 22 "lokker" med hår, Anonymous poster hash: 6e1d1...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå