moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Og hvor gammel er barnet om du legger deg før han/hun sover? 9 åringen ligger våken enda og tuller i senga.. Jeg vil helst at hun skal sove før jeg legger meg. Har aldri lagt meg før hun har sovnet. Hun er ikke alltid helt til å stole på.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Oi, det har jeg faktisk aldri opplevd. Eldste er 13, nest eldste 10 år, og begge sovner så fort de legger hodet på puta om kvelden.. Vet sannelig ikke hva jeg hadde gjort, jeg tar jo runden og ser til barna før jeg legger meg om kvelden, men har aldri opplevd at de har vært våkne. Tror jeg ville ventet litt med å sove selv da ja. Anonymous poster hash: b7b46...557
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har prøvd men får ikke sove. Anonymous poster hash: e59f2...654
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Hvorfor tillater du dat hun tuller i senga på dette tidspunkt? Men hadde ventet litt tror jeg. Anonymous poster hash: e78d3...1e9
Nullstress;) Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Min eldste på 10 sliter med å sovne. Han har titt og ofte vært våken når jeg legger meg. Han er faktisk våken akkurat nå.... Og jeg har sterke planer om å hoppe til køys veldig snart
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2014 Klarer ikke å legge meg nei.. Har heller aldri opplevd det selv. Har opplevd at hun har vært våken i 21.30 og litt over, men ikke til 22, i ukedagene. Var oppe kl.22.30 og sa at hun måtte sove. Hun er nokså trøtt, har ikke vært veldig godt humør i dag, blir vel verre i morgen da Huff..
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2014 Hvorfor tillater du dat hun tuller i senga på dette tidspunkt? Men hadde ventet litt tror jeg. Anonymous poster hash: e78d3...1e9 Tillater? Jeg kan ikke sitte på henne og tro at hun sovner fortere.. V har prøvd alle tiltak vi kan for at hun ikke skal ha tilgang på underholdning når hun er i seng, men hun er 9 år og klarer fint å holde seg våken en stund om hun har bestemt seg for det bare med bamsen, se ut vinduet, klore av tapet, el.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Ja, det blir gøy i morgen Min datter kan holde seg våken ganske lenge også (hun er 5), men hun vet at det ikke blir noe tv dagen etter hvis hun bare tuller i senga, så det har blitt litt bedre Anonymous poster hash: e78d3...1e9
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2014 Ja, det blir gøy i morgen Min datter kan holde seg våken ganske lenge også (hun er 5), men hun vet at det ikke blir noe tv dagen etter hvis hun bare tuller i senga, så det har blitt litt bedre Anonymous poster hash: e78d3...1e9 Ja god start på helga Kan ikke akkurat legge henne tidlig tidlig på en fredag. Da blir det hyl og bråk.. Og hun er jo oppe før fuglene fiser på morgenen uansett. Vi holder på med en del tiltak så det er egentlig lite jeg kan gjøre sånn på stående fot som skal gjøre underverker om hun ikke gjør som jeg sier. Håper det har langvarig virkning da
<3 2G <3 Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Aldrig lagt meg før ungene sover, men om eldste fortsetter å være våken på kveldene så blir det vel med tiden at jeg sovner før han. Er ikke noe jeg synes er gøy, men når ungen ikke trenger mer søvn så kan jeg ikke gjøre så mye med det. Til HI, kommer helt an på alder på barnet å om det var til å stole på.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2014 Ja hadde jeg stolt 100% på henne tror jeg ikke at jeg hadde tenkt sånn på det..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Klore av tapet? Når min sønn bare tuller og ingenting funker, sitter jeg rett og slett ved siden av ham (eller ligger) og ber ham om å lukke øynene og være helt stille. Og så gjentar jeg det ørten ganger, så lenge det trengs. Det fungerer ofte ganske raskt, for de er som regel veldig overtrøtte når de begynner slik. De trenger bare å finne roen. Er erfaringen her da. Anonymous poster hash: 728bd...90f
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2014 Huff ja.. Hun har 3 hvitfarge lignende vegger og en rød. Den røde er der senga er og den ser ikke ut Hun river ikke flak, men peller på 'humpene' i tapetet. Ser grusomt ut. Hun har en del temperament så tviler på slikt hadde funka på henne dessverre. Nå sover hun da. Men jeg klarer ikke helt å slappe av. Er nok bare litt paranoid nå når jeg har tenkt at hun må sove før jeg legger meg og sovner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå