Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg sier noen ganger ting som er morsomt eller fint eller hyggelig inni hodet mitt, ofte når jeg skal være litt kjapp i replikken. Og så skjønner jeg etterpå(noen ganger er det noen andre som påpeker det) at det kunne høres frekt ut. Jeg blir så flau og lei meg, og blir helt febrilsk og desperat etter å overbevise om at det ikke var stygt ment. Disse episodene kan ødelegge hele dagen/kvelden, fordi jeg blir sittende og kjenne på en flau følelse, og når jeg tenker på situasjonen senere, så går jeg også en flau og dårlig følelse, selv om det egentlig skulle vært hyggelig. Er det flere som meg? Er det noen som legger merke til sånne som meg? Hva tenker dere om meg, i så fall? Er det sånn at dere husker det lenge etterpå? Anonymous poster hash: 5d83c...fe7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Du er ikke alene. Jeg er også slik. Har endt med at jeg har blitt en kjedelig person som har sluttet med kjappe replikker i frykt for å si noe dumt,- igjen. Hva var det du sa, da? Anonymous poster hash: 390d2...448
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Jepp, samme her. Har ikke tall på hvor mye dumt jeg har sagt i mitt liv. Heldigvis sier jeg mye bra også, ellers ville jeg vel ikke hatt venner igjen Anonymous poster hash: 6bac5...12a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Me too! Anonymous poster hash: 50bdb...288
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har også noen sånne episoder, men det er mest det at jeg blir flau og driter meg selv ut.. Hater det!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Jepp, høres kjent ut. Noen ganger har jeg bare stokket om på noen ord, så setningen høres helt rar ut. Kan gå flere dager før jeg klarer å la være å tenke på det. Anonymous poster hash: 18d5a...552
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Uff, jeg er og slik. Må liksom alltid komme med en kommentar som bare velter ut før jeg får tenkt meg om. Jeg har lett for å "ta rommet", og må virkelig jobbe for å holde igjen. Heldigvis fører mine munnrappe replikker med seg mer positivt enn negativt, og jeg vet mange har det morsomt i mitt selskap. Anonymous poster hash: fe8f4...4c9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Ja det er flere som deg! Det kan være småting eller større fadeser. Når jeg skulle betale i kassa i går var butikkdama hyggelig og sa at "se her la jeg jorbæra di (så ikke boksen skulle bli klemt istykker, men ble da litt skjult), og jeg skulle si "takk, det var bra du sa for jeg er så fæl å glemme igjen ting", men jeg sa "ja den der så jeg ikke, lett å glemme når den står bak der", til og med i ufrivillig strengt tonefall. Føler ofte for å forklare meg men i de fleste situasjoner blir det bare helt feil det også siden kommentarene ofte kommer i forbifarten. Skjønner deg godt! Men hva sa du da? Anonymous poster hash: 53378...0d2
IreneUtålmodig Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Har mange sånne stunder, kan Være noen få sekunder at jeg tenker på noe som jeg dret meg ut på for 3 år siden. Har vel mest med at jeg har sosial angst
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Har en sånn venninne. Vi vet hvordan hun er. Og vet hun ikke mener noe med det. Hun erdirekte og snakker uten å tenke sseg om noen ganger. Er veldig glad i henne, men må innrømme at jeg blir såret noen ganger også. . Hun er forresten veldig morsom... mennesker som er litt keitete og uforutsigbare er som regel festlige også. Prøv å vøre den du er.. bare prøv å ikke såre andre med det du sier:-) Anonymous poster hash: d8a51...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå