Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har kjøpt ansiktskrubb i dag. Har aldri brukt det før. Hvordan bruker man det? Fukter man huden først, også påfører ? Lar man det vrike, eller skyller man av med en gang? Anonymous poster hash: fee56...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Det pleier å stå forklart bakpå. Det er forskjellig fra skrubb til skrubb. Jeg renser huden, tørker lett over og så påfører skrubben som jeg masserer inn. Deretter skyller jeg av. Anonymous poster hash: af1bc...222
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Ikke bruk den. Jeg var ivrig og skrubbet armene mine før. Huden der er helt ødelagt og rødmusset selv nå flere år etterpå. Kast den. Du blir lurt. Anonymous poster hash: ef261...fb6
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Ikke bruk den. Jeg var ivrig og skrubbet armene mine før. Huden der er helt ødelagt og rødmusset selv nå flere år etterpå. Kast den. Du blir lurt.Anonymous poster hash: ef261...fb6 Hvor ofte og hvor hardt skrubbet du egentlig? Det er bare godt for huden å få bort døde hudceller, men skrubber man for ofte og for hardt så kan huden bli skadet. Anonymous poster hash: af1bc...222
MammantilNurket Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Skrubb og peeling må brukes med varsomhet. Vær forsiktig - husk at huden i ansiktet er sensibel og unngå områdene rundt øyne og munn. Jeg smører den bare forsiktig på og skyller av (1 gang hver 14.dag) og legger på fuktighetsmaske etterpå
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Skrubb og peeling må brukes med varsomhet. Vær forsiktig - husk at huden i ansiktet er sensibel og unngå områdene rundt øyne og munn. Jeg smører den bare forsiktig på og skyller av (1 gang hver 14.dag) og legger på fuktighetsmaske etterpå Hvilken fuktighetsmaske bruker du? Jeg har ekstremt tør hud, skulle gjerne tilført huden mye fuktighet, men virker ikke som huden min tar til seg fuktighet... hi Anonymous poster hash: fee56...f5f
MammantilNurket Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Skrubb og peeling må brukes med varsomhet. Vær forsiktig - husk at huden i ansiktet er sensibel og unngå områdene rundt øyne og munn. Jeg smører den bare forsiktig på og skyller av (1 gang hver 14.dag) og legger på fuktighetsmaske etterpå Hvilken fuktighetsmaske bruker du? Jeg har ekstremt tør hud, skulle gjerne tilført huden mye fuktighet, men virker ikke som huden min tar til seg fuktighet...hi Anonymous poster hash: fee56...f5f Jeg handler stort sett hudpleieprodukter i Tyskland. Bruker masker fra et merke som heter Rival de Loop - billig og passer bra til min tørre hud. De har også kapsler med ansiktsserum/olje som jeg hamstrer. Bruker en kapsel hver kveld. Sjekk på nett om du kan bestille! Jeg har også brukt Nivea sine masker. De er OK. Får du i deg nok sunt fett? Jeg merker stor forskjell på huden min ut i fra hva jeg spiser. Hvis jeg spiser mye fet fisk (laks, makrell etc.), avocado og velger gode olivenoljer i maten blir huden min merkbart mindre tørr. I vinterhalvåret må jeg være veldig obs. På sommeren er jeg superforsiktig med å være i solen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå