Gå til innhold

Jeg takler ikke min stedatter lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stedatter på snart tolv år som jeg ikke kan fordra. Grunnen til det er fordi at hun er så pen. Hun er like pen som sin mor og dette takler jeg ikke. Jeg kan bare ikke akseptere at hun har et så godt forhold til sin far mens jeg føler meg utforbisett.

Jeg har sagt til hun at jeg synest at hun er alt for lik sin mor, Da blir hun lei seg og springer av sted på rommet. Jeg har beklget meg til henne etterpå men hun vil ikke høre på meg. Jeg sier til hun og at jeg håper på at hun og jeg kan få en god tone i lag.

Men jeg tror at både hun og jeg bør skjerpe oss da. Jeg hjelper henne med å børste håret hennes osv, men det er fordi at det er min plikt å gjøre det.

Bør jeg bytte holdning her?

Anonymous poster hash: aa77d...65c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rent bortsett fra at enten er et troll, eller sprøyte gal; utforbisett!?

Anonymous poster hash: 9d546...d63

Skrevet

DETTE var seriøst det beste du klarte å komme opp med? Overlat trollingen til dem som kan det, ærlig talt.

Skrevet

Troll ;-)

Anonymous poster hash: 83813...367

Skrevet

herregud, du høres bare blåst ut. Jeg ville flyttet fra mannen og latt ham ta seg av sin nydelige datter uten din innblanding.

Anonymous poster hash: 0c4cd...df1
Skrevet

herregud, du høres bare blåst ut. Jeg ville flyttet fra mannen og latt ham ta seg av sin nydelige datter uten din innblanding.

Anonymous poster hash: 0c4cd...df1

Enig.

Anonymous poster hash: 6c349...035

Skrevet

ja, er i lignende situasjon men jeg biter tunga rett som det er, fordi 11-12 åringer er akkurat på grensen mellom barn og ungdom. Hormoner har begynt og ting som blir sagt og gjort kan ha en kraftig innvirkning på dem. At stedatteren din ligner moren sin er ikke noe som skal brukes mot henne, at moren er pen kan du si, men hold deg saklig og enkel. 

Anonymous poster hash: 889d8...543
Skrevet

Hæ? Dette innlegget virket helt fjernt.? Du leser vel hva du skriver?

Skrevet

Er det Fru Åsta som er ute og tussler igjen? :P

Anonymous poster hash: 68167...fe9
Skrevet

hehe, trollet :P

Anonymous poster hash: 0ac08...563
Skrevet

Fru Åsta, Jomfruer, Gitarfrøken osv, har et anfall av psyyyyyychokjedsomhet igjen.

Anonymous poster hash: 0a813...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...