Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Noen som har hatt sine barn på dette? Er det et godt opplegg? Lurer på å melde på jenta i 1. som går på fotball i stedet for SFO:) "Alle andre" skal nok på SFO, men det er vel et sosialt opplegg og lagt opp til at man skal få nye venner?! Anonymous poster hash: aba60...f9e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Begge guttene mine har vært med i mange år og synes det er helt topp. Her er det opplegg fra 10-14 omtrent, så ikke fulle dager, men de samarbeider med sfo så det er de ansatte på sfo som passer de før og etter fotballskolen. Det er jo fotball hele veien da, de blir delt inn i lag og øver på forskjellige ting hver dag. Så spiller lagene mot hverandre. Ryggsekkene de får er mye brukt og de er veldig fornøyd med maten. På mange andre idrettsarrangementer er av en eller annen grunn maten ikke særlig å skryte av, men mat sponset av Tine liker ungene Anonymous poster hash: c9e86...bf3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Begge guttene mine har vært med i mange år og synes det er helt topp. Her er det opplegg fra 10-14 omtrent, så ikke fulle dager, men de samarbeider med sfo så det er de ansatte på sfo som passer de før og etter fotballskolen. Det er jo fotball hele veien da, de blir delt inn i lag og øver på forskjellige ting hver dag. Så spiller lagene mot hverandre. Ryggsekkene de får er mye brukt og de er veldig fornøyd med maten. På mange andre idrettsarrangementer er av en eller annen grunn maten ikke særlig å skryte av, men mat sponset av Tine liker ungene Anonymous poster hash: c9e86...bf3 Her er det 8-16 og ikke i tilknytning til SFO så litt redd for at det blir litt lange dager... Men godt å høre at maten er bra;) Anonymous poster hash: aba60...f9e
Bustetroll Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Jeg var med hvert år. ELSKET DET! Men hun bør virkelig like fotball da. For det er ikke ferie liksom. Det er trening og fotball hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå