Gå til innhold

Langsinte personer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har vært sint på meg i flere dager.Og når han blir sånn snakker han ikke til meg. Igår dro han til utlandet(blir borte i 10 dager) uten å si hadet til meg. Kjenner jeg er skikkelig såra..Tror ikke jeg kan regne med å høre fra han heller når han er borte. Hva skal jeg gjøre/si når jeg ser han igjen. Har jo nesten mest lyst å bare dra fra han akkurat nå..

Anonymous poster hash: 960a0...5af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har vært sint på meg i flere dager.Og når han blir sånn snakker han ikke til meg. Igår dro han til utlandet(blir borte i 10 dager) uten å si hadet til meg. Kjenner jeg er skikkelig såra..Tror ikke jeg kan regne med å høre fra han heller når han er borte. Hva skal jeg gjøre/si når jeg ser han igjen. Har jo nesten mest lyst å bare dra fra han akkurat nå..

Hva er han sint for da? Spesielt å ikke snakke til samboern sin på ti dager, uansett hvor langsint man er. Hadde ikke gidda å vært med en sånn person. 

Anonymous poster hash: aede5...39f

Skrevet

hvorfor er han så sint? Langsint er veldig unaturlig for meg.. så da skulle jeg vært sinna da!!!

Anonymous poster hash: e2a27...e07
Skrevet

Jeg er vokst opp i et hjem der pappa var langsint. Det var helt grusomt med stillheten og den tunge lufta som kunne vare i dagesvis når pappa var sint og ikke snakket til noen.

Pappa har vært sint på oss ungene også. Verste og lengste var 1 år der han ikke snakket til meg. Bare på grunn av en idiotisk krangel over telefon. Det er så sinnsykt barnslig å oppføre seg på den måten.

Anonymous poster hash: 5bf1b...4c7
Skrevet

Ååå....blir irritert på dine vegne! Hadde sendt en sviende melding tror jeg, og slått av telefonen. Barnslig, men hadde blitt skikkelig furten over en slik oppførsel.

Anonymous poster hash: f112b...aca
Skrevet

Jeg er en sånn langsint person, desverre....

Det er akkurat som om at når jeg blir lei meg, sint eller skikkelig irritert så setter følelsen seg "fast" inni meg og slår rot. Greier ikke å bli kvitt den sånn uten videre uten at den jeg er sint på stryker meg med hårene og blidgjør meg.

Utrolig slitsomt å ha det sånn, og det er absolutt ikke noe jeg velger. Må jobbe steinhardt for å komme meg ut av det.

Hvis samboeren min f.eks sårer meg veldig så kan det gå en uke uten at jeg snakker til han - MEN det er fordi han ikke sier unnskyld, eller tar initiativ til å prøve å "rydde opp" i det som er skjedd heller. Det skal liksom bare gå over av seg selv. Men derimot, hvis han tar initiativ til å snakke om det så får jeg liksom blåst ut og da er det over på 10 min.

Men å ikke snakke med barnet sitt på et helt år.... nei, da bør man gå inn i seg selv og tenke nøye over hva man driver med...

Jeg beklager på vegne av alle oss langsinte - vi er dust! :)

Anonymous poster hash: 06e9f...46e
Skrevet

Takk for svar dere. Han er sur pga en krangel, greit nok d. Jeg har lagt meg flat, sagt unnskyld osv (var jeg som starta krangelen) Han har vært langsint før, men aldri dratt uten å si hadet når han vet han skal være lenge borte. Kjenner den svei.. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...