Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg skal begynne på dag 10 i morgen. Jeg har begynt på programmet før, men da i en litt stressende fase der det fort gikk en dag eller to uten trening, og etter dag 21 kom jeg liksom aldri videre. Nå har jeg trent 9 dager i strekk slik som man skal i følge programmet, men er det virkelig ok? Jeg har tidligere trent ganske mye, og da var det mye fokus på at kroppen burde ha minst 48 timers hvile etter styrketrening. Nå er jo ikke dette programmet noe videre hardt, men likevel? Anonymous poster hash: 79989...2a0
LeTwinsA Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Jeg tenkte det samme, og tillot meg å ha 1-2 hviledager i uka da jeg tok det programmet. Og hadde likevel goood effekt
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Jeg tenkte det samme, og tillot meg å ha 1-2 hviledager i uka da jeg tok det programmet. Og hadde likevel goood effekt Kanskje jeg skal legge inn hvile mellom hvert hopp da? Hvilken effekt fikk du da? Jeg har foreløpig ikke gått inn noen cm noen steder, men synes rumpen har hevet seg litt opp. Nå hadde jeg ganske bra med magemuskler fra før, og jeg jogger i ca 30-45 min tre dager i uken utenom, så vil tro at magen ikke endrer seg før ut i nivå 2 (mener det var hardere for magen). HI Anonymous poster hash: 79989...2a0
LeTwinsA Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Jeg tenkte det samme, og tillot meg å ha 1-2 hviledager i uka da jeg tok det programmet. Og hadde likevel goood effekt Kanskje jeg skal legge inn hvile mellom hvert hopp da? Hvilken effekt fikk du da? Jeg har foreløpig ikke gått inn noen cm noen steder, men synes rumpen har hevet seg litt opp. Nå hadde jeg ganske bra med magemuskler fra før, og jeg jogger i ca 30-45 min tre dager i uken utenom, så vil tro at magen ikke endrer seg før ut i nivå 2 (mener det var hardere for magen). HI Anonymous poster hash: 79989...2a0 Fikk synbare magemuskler Og gikk ned noen kg Very satisfied. Nå hadde eg dååårlig grunnlag da.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg hadde et ufattelig dårlig grunnlag (altså trente ikke en dritt), og jeg fullførte hele programmet uten stopp. Fikk strammet opp myyyye og så mye bedre ut, gikk også ned 10 kilo. Men når jeg var ferdig var jeg så pyton lei hele dritten at jeg pakket bort vektene og har ikke sett meg tilbake. Tror ikke jeg ville blitt så lei om jeg lot det ligge en dag i mellom. Jeg ville lagt inn noen hviledager! Anonymous poster hash: d8c82...c89
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Ehm, jeg har tatt level 1 i to dager nå.. Men er det normalt at lårene mine blir større etterpå?? Målte de før og etter treningen idag, og de var 1,5 cm større!!😮 Vil jo ha de mindre jo!!🙊 Anonymous poster hash: 38c2a...a32
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Ehm, jeg har tatt level 1 i to dager nå.. Men er det normalt at lårene mine blir større etterpå?? Målte de før og etter treningen idag, og de var 1,5 cm større!!😮 Vil jo ha de mindre jo!!🙊 Anonymous poster hash: 38c2a...a32 Det er fordi du "pumper opp" musklene,så slapp av de "krymper" igjen når musklene dine har fått slappet av litt :-) Mine lår er også sånn. Jeg er halvveis i level 3 nå,og har gått ned 3cm på hvert lår :-) Anonymous poster hash: 5ca06...aff
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Ehm, jeg har tatt level 1 i to dager nå.. Men er det normalt at lårene mine blir større etterpå?? Målte de før og etter treningen idag, og de var 1,5 cm større!!😮 Vil jo ha de mindre jo!!🙊 Anonymous poster hash: 38c2a...a32 Det er fordi du "pumper opp" musklene,så slapp av de "krymper" igjen når musklene dine har fått slappet av litt :-) Mine lår er også sånn. Jeg er halvveis i level 3 nå,og har gått ned 3cm på hvert lår :-) Anonymous poster hash: 5ca06...aff Pjuh!! Nå ble jeg lettet:) så da kan jeg bare fortsette da👍 Anonymous poster hash: 38c2a...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå