Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg får så mye vann i kroppen i løpet av en dag og det er så fortvilende! Jeg våkner med normal kropp på morgenen og da faller gifteringen min nesten av for den er for stor. I løpet av dagen og på kvelden er jeg est ut overalt. Magen er stor, ansiktet blitt rundt og gifteringen gnager og jeg får den ikke av. Idag har det vært kjempe varmt og ringen virkelig graver seg inn i fingeren og jeg er helt hoven i kroppen. Hva kan jeg gjøre for at det skal bli en slutt på dette? Jeg drikker mye vann gjennom dagen, passer på hva jeg spiser, spiser ikke mye salt og er ikke gravid Anonymous poster hash: 6a940...4af
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Trening og støttestrømper kanskje? Anonymous poster hash: bd3d7...e48
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Noen mennesker er saltinntolerante. Det betyr at de tåler ekstremt lite salt før de kan få symptomer som vann i kroppen, legg- og andre muskelkramper, leddsmerter og/eller. Jeg ville prøvet å kutte ut all tilsatt alt ( kroppen får mer enn nok med det som er naturlig i maten). Det kreves endel for å sette at inn i å unngå salt, men det er verdt det! Lykke til! Anonymous poster hash: 4fdbf...54a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Og/eller neseblødninger Anonymous poster hash: 4fdbf...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå