Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Leste akkurat for 6 åringen fra det siste Donaldbladet vi fikk i posten . Men ble egentlig både skuffet og overrasket over at hele den første historien "Trening uten mening" handlet om å gå ned i vekt, ikke være tjukk, trene, ikke spise for mye etc. Hører dette virkelig hjemme i et barneblad ? Er det jeg som er sær som reagerer her ? Anonymous poster hash: 89d94...118
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Hores trist ut Anonymous poster hash: 7feff...122
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Så vidt jeg husker var Dolly alltid på slankekur da jeg var liten også. Det var der jeg lærte om "tomme kalorier", husker jeg. Anonymous poster hash: b5d12...262
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Oioi... Teit Anonymous poster hash: 4b321...9ed
Våryr ✿ Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg syns det er trist at man skal overanalysere alt som har med slanking å gjøre. Donald har da alltid vært lat og tjukk. Når jeg leste Donald syns jeg historiene var morsomme. Jeg tenkte aldri på kroppspress o.l.
Gjest Mor til tre hjerter Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Jeg syns det er trist at man skal overanalysere alt som har med slanking å gjøre. Donald har da alltid vært lat og tjukk. Når jeg leste Donald syns jeg historiene var morsomme. Jeg tenkte aldri på kroppspress o.l.signerer denne!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Er det virkelig grusomt at man leser at man bør være aktiv og spise sunt? Det sto sikkert ikke T de ble smellfeite og eller at de måtte ligne på barbie... Aktiv og sunn er da ingen synd. Anonymous poster hash: 2763c...152
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Er det noe nytt da? Husker også at det handlet om mat og latskap og bla. Guffen som elsker kaker og spiser alt for masse osv. Er enig med de som sier at man ikke må overanalysere alt heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå