Gå til innhold

lille gutt hoster så han brekker seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på i over 1 uke med en fæl hoste på kveld, natt og morgen. Har ikke noe feber og allmen tilstanden er fin på dagen. Tenkte å ta han til legen på mandag om det ikke bedrer seg. Men kan det være allergi siden han er frisk og fin ellers, er kun den fæle hosten. Han er 3,5 år

Anonymous poster hash: b92c8...949
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik holdt min gutt på med fra han var 10 mnd til 1 år. Han tåler ikke melk, og får astmaanfall av enkelte melkeprodukter. Sluttet å hoste etter jeg kuttet ut melka/melkeprodukter

Anonymous poster hash: 32d67...e77
Skrevet

Han er sjekka for diverse matvarer pga mageproblemer, og har kun laktose intoleranse. Han fikk astmaspray av legen i fjor, sensommer fordi han fikk mange anfall med veldig tung pust, og fikk da diagnosen astma, men har klart seg helt uten spray i vinter, har starta opp igjen med det nå i håp om at det skal hjelpe. 

Skrevet

Kikhoste?

Jeg vet det er flere plasser det går som en farsot nå...

Uansett, på tide med en legitime!

Anonymous poster hash: 10462...349

Skrevet

hvor er dette?

her hoster vi noe voldsomt hele gjengen.

Kikhoste?

Jeg vet det er flere plasser det går som en farsot nå...

Uansett, på tide med en legitime!

Anonymous poster hash: 10462...349

Anonymous poster hash: a575b...d6e

Skrevet

Det går i Bergen, min fireåring har holdt på i to uker...

Skrevet

Hoff ikke snakk om kikhoste da, vet det sjelden er alvorlig for så store barn som attpåtil er vaksinert, men kikhoste er en av sykdommene jeg frykter siden jeg var svært nær å dø av det som nyfødt selv. 

Skal ta han til legen på mandag hvis det ikke bedrer seg i helga, blir det verre kontakter jeg så klart legevakt. Men ser ingen grunn til å ta fri fra jobb for å dra til legen i morgen så lenge han er frisk og fin på dagtid og jeg har fri på mandag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...