Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Isåfall hvor? Liker du jobben din? Hva er hovedoppgavene dine? Lønn? Setter stor pris på svar! Anonymous poster hash: cfe8a...2c3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Jobber som støttepedagog i barnehage. Jeg er ikke så veldig fornøyd med jobben min, synes det kan bli litt kjedelig å jobbe med samme barnet hele tiden. På samme tid er det veldig krevende (hvis barnet er utagerende) og mye ansvar ift ppt osv. Mine hovedoppgaver er å drive språk- og atferdstimulering. Følge barnet i alle situasjoner: Spising, påkledning, lek, motorikktrening osv. Lønna mi er på 369 000 i året (altfor lite!). Anonymous poster hash: 50f9b...639
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Takk for svar! Hvilke verktøy bruker du i arbeidet? Jeg kommer bare til å få betalt som fagarbeider, vet du hva det ligger på? Følge du samme barnet hele tiden? Jeg har takket ja allerede, er jo greit med den faste inntekten, men nå ble jeg veldig usikker.. Anonymous poster hash: cfe8a...2c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå