Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Idag rotfylte jeg en tann! Og jeg som grudde meg sånn.. Men det gikk jå såååå bra! Det er jo ikke noe vondt. Har hørt så mange skrekkhistorer. Dette kunne jeg fint ha gjort en gang til!! Anonymous poster hash: 91c09...c33
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Jepp. 3900kr. Anonymous poster hash: 91c09...c33
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Ja det er verst når det skal betales Har også rotfylt og føler jeg er så neddopet med bedøvelse at det ikke er vondt. Det som er vondt (mer ubehagelig) hos tannlegen ved rotfylling og trekking er å gape så lenge Å båre og pusse er forferdelig i forhold.. Godt du ble en erfaring rikere, man lærer så lenge man lever
Honningmelon Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Rotfylte i dag jeg og. Grudde meg som en gal og svettet som en gris. Ba tannlegen kjøre på med all den bedøvelsen han kunne uten å gi meg overdose. Men, tør ikke helt å ta gleden på forskudd da jeg er litt usikker på om det er noe med sidetanna også, selv om tannlegen mente den så grei ut. Har litt vondt enda...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Jeg tok nerven sist gang og hadde nå bare midlertidig fylling frem til idag. Jeg trengte da ikke bedøvelse fordi nerven var død. Og det gjorde ikke vondt! Er sååå glad jeg er ferdig. Var verre med gapinga ja og den duken de legger over ansiktet, følte litt klaus Anonymous poster hash: 91c09...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå