Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Har en skikkelig kinki sak pågående med naboen... Hun har kjefta og styra så fælt med ungene den siste tida, og i forrige uke så toppe det seg helt. Samboeren min så seg nødt til å gå over til naboen for å spørre hva i all verden det var som foregikk. Nabokona var helt utafor, skalv, han fikk ikke blikkontakt og hun gne seg helt manisk i hendene. Med bakgrunn i at dette var noe som hadde pågått en tid (altså kjæfingen. Hun hørtes helt vill og gal ut), og at nivået på både språk og lyd var langt over hva som er akseptabelt for noe, så vi oss nødt til å varsle barnevernet. Synes det er helt fryktelig, men følte vi hadde ventet i det lengste altså. For at jeg skulle føle at jeg hadde mitt på det rene gikk jeg å sa dette til naboene. Hadde selvfølgelig ikke ventet de skulle bli glad, noe hun heller ikke ble, men prøvde å si at selv om jeg hadde gjort dette var det ment som det beste for hele familien. Sa også at døren alltid ville stå åpen her om hun trengte hjelp eller avlastning. *Hjertesukk* Håper barna hennes kan fortsette å leke med våre. Slik at de kanskje kan føle at det kan være greit å være her.. Eller komme hit om dem skulle kommei trøbbel. Håper det ordner seg for barna... Den ene ungen hadde fortalt her hos oss at når mamma blir sint så slenger hun oss i veggen!! Blir helt kvalm av tanken!! 1 unge på 1 år og 1 på 4 :( Tenk så redde disse barna er hver dag! Nå håper jeg barnevernet kan vise at de kan gripe inn når det faktisk trengs. Vet at de er der nå... Jeg får jo selvsagt ikke vite noe om hva de foretar seg. Jeg håper bare dette ikke er en sak som dør ut og blir henlagt. Hi Anonymous poster hash: 209a9...1ad
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Så bra at dere har meldt deres bekymring til barnevernet! Det er så utrolig viktig at noen er på barnas side, selv om det er klart at det er en ubehagelig situasjon for dere. Flott jobbet! Anonymous poster hash: 35ebe...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå