Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 tok jeg meg selv i nakken og gikk på et barseltreff og traff mange damer jeg aldri har møtt før. Sykt ukomfortabel med større folkemengder ovenfor fremmede, men det ble jo kjempekoselig! Prøvde å gå på gravidtreff en gang, men ble så sinnsykt nervøs (!!) og snudde i døra den gangen.. Vet ikke hva jeg ville med dette, men følte for å dele det med noen bare. Anonymous poster hash: c2251...7a4
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Flott! Nå har du passert en grense. :-) Gå videre, med så lange skritt som du er bekvem med. Det finnes veldig mange hyggelige mennesker, du vil møte mange. Du vil nok også møte dem som kanskje ikke er så hyggelige, men dem rister du av deg og går videre. Stå på!
FirkløverFryd Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Hurra!! Stort klapp på skulderen til deg )))
Love my kidz Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Sliter mye sånn selv jeg HI, og brøt dermed en barriere ved å troppe opp på barseltreff. Syntes det var lett når jeg hadde baby i armene, fokuset var liksom barnet, ikke meg
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Takk :- ) Har lovd meg selv å bli mer sosial, spesielt nå som jeg har baby ( var aldri på barseltreff etc med nummer en og følte meg alene under barseltiden). Jeg elsker nemlig å skravle og være med venninner, men sliter mere med å bli kjent med noen først. Fikk til og med to nye venneforespørsler på facern idag, *hurra*. Skal gå på treff neste gang og, og da gjør det egentlig ikke så mye om jeg ikke har møtt noen av de før :-) Anonymous poster hash: c2251...7a4
LeTwinsA Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Wow toppers, og den mestringsfølelsen er så digg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå