Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 De har akkurat lagt bak seg ett 6 år langt forhold,han har ny kjæreste. Den nye kjæresten har 2 barn,han har ett. Han vil gjerne la sitt barn møte hennes,exen nekter Exen vil at han skal vente med dette,og at han skal ha sitt barn alene i sin samværstid Hva mener dere? Anonymous poster hash: 3b83d...a54
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Ikke en dritt. Anonymous poster hash: e4d25...ac4
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Han bestemmer, men hun har rett. Dersom man akkurat kommer ut av et forhold så synes jeg ærlig talt man bør skåne barna litt i starten og vente med å introdusere nye kjærester til man har vært sammen en god stund og er "sikker" på forholdet. Men barnets mor kan likevel ikke nekte far å gjøre som han vil. Anonymous poster hash: 98f0a...7b6
sug lut Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Vel, hans eks kan ikke i praksis nekte ham stort i så måte, men det hadde jo vært ønskelig om barnas far kunne tenke med det øverste hodet for en stund og ikke blande ungene inn i sitt nye forhold før han visste at det var noe som kom til å vare en stund.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Under samvær er det far som bestemmer. Men jeg mener at mor er den som tenker på barna. Far tenker på seg selv og den nye kjæresten. Anonymous poster hash: 382a8...db8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Og for å gjøre det hele litt mer komplisert, er hans nye flamme allerede gravid :-) Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Og for å gjøre det hele litt mer komplisert, er hans nye flamme allerede gravid :-) Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4 Hvordan vet du det? Du er ikke HI - iallfall ikke samme anonymkode som HI har Anonymous poster hash: 382a8...db8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Og for å gjøre det hele litt mer komplisert, er hans nye flamme allerede gravid :-) Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4 Hvordan vet du det? Du er ikke HI - iallfall ikke samme anonymkode som HI har Anonymous poster hash: 382a8...db8 Jeg er eksepsjonelt godt informert ;-) Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Og for å gjøre det hele litt mer komplisert, er hans nye flamme allerede gravid :-) Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4 Hvordan vet du det? Du er ikke HI - iallfall ikke samme anonymkode som HI har Anonymous poster hash: 382a8...db8 Jeg er eksepsjonelt godt informert ;-) Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4 Og ja, det betyr selvfølgelig at det er jeg som er pappaen det er snakk om....... Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Og for å gjøre det hele litt mer komplisert, er hans nye flamme allerede gravid :-) Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4 Hvordan vet du det? Du er ikke HI - iallfall ikke samme anonymkode som HI har Anonymous poster hash: 382a8...db8 Jeg er eksepsjonelt godt informert ;-) Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4 Og ja, det betyr selvfølgelig at det er jeg som er pappaen det er snakk om....... Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4 Om det stemmer så ro ned trusestrikken og la barna falle til ro med situasjonen før du drar dem inn med ny kjæreste, hennes barn og barn i magen. Husk at det er en sorg for barna og at barna trenger tid. De trenger ikke nye kjærester og nye "søsken" med en gang. La de først venne seg til den nye tilværelsen og så kan du begynne å introdsere din nye kjæreste. Anonymous poster hash: 382a8...db8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Om det stemmer så ro ned trusestrikken og la barna falle til ro med situasjonen før du drar dem inn med ny kjæreste, hennes barn og barn i magen. Husk at det er en sorg for barna og at barna trenger tid. De trenger ikke nye kjærester og nye "søsken" med en gang. La de først venne seg til den nye tilværelsen og så kan du begynne å introdsere din nye kjæreste. Anonymous poster hash: 382a8...db8 Jeg er i utgangspunktet enig i dette som tross alt er veldig fornuftig, men den nye babyen er inderlig ønsket og kom heller ikke som et uhell. Jeg begynner å bli for gammel til å vente. Snart er det for sent å få nye barn. Tviler ikke på at det blir en utfordrende situasjon, både for halvsøsken og deres enslige foreldre - spesielt siden både jeg og min nye flamme begge er helt ferskt ute av to sett med årelange (men skakkjørte og usunne) forhold. Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Om det stemmer så ro ned trusestrikken og la barna falle til ro med situasjonen før du drar dem inn med ny kjæreste, hennes barn og barn i magen. Husk at det er en sorg for barna og at barna trenger tid. De trenger ikke nye kjærester og nye "søsken" med en gang. La de først venne seg til den nye tilværelsen og så kan du begynne å introdsere din nye kjæreste. Anonymous poster hash: 382a8...db8 Jeg er i utgangspunktet enig i dette som tross alt er veldig fornuftig, men den nye babyen er inderlig ønsket og kom heller ikke som et uhell. Jeg begynner å bli for gammel til å vente. Snart er det for sent å få nye barn. Tviler ikke på at det blir en utfordrende situasjon, både for halvsøsken og deres enslige foreldre - spesielt siden både jeg og min nye flamme begge er helt ferskt ute av to sett med årelange (men skakkjørte og usunne) forhold. Anonymous poster hash: 1d5e2...5e4 Alt det der er greit, men vent likevel med å dra barna inn i det. La de få litt ro og fred, tilvenning til at mamma og pappa ikke bor sammen. En annen ting er at om din nye kjæreste skal få best mulig grunnlag for en god relasjon til barna så er det lurt å vente. Mange barn tar ut sitt sine og frustrasjon på den nye kjæresten som plutselig får skyda for alt. Mitt råd er: Absolutt å vente. Barna har ikke valgt dette. Selv om dere er glade og lykkelige så er kanskje ikke barna akkurat der. Gi dem tid før de må møte og forholde seg til en utvidet familie. Anonymous poster hash: 382a8...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå