Kathrine. Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Noken som har erfaring med superfruitslim17 eller andre mirakelkurer? Trur ikkje på det, men det er jo billig å prøve og de lover pengene tilbake om det ikkje virker og du tar deg bryet med å returnere/klage. Men koss tjener dei isåfall penger på "svindelen" sin. Enten må det virke, folk gidd ikkje klage eller dei ignorer klagen. Noken som veit?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Har ikke latt meg lokke, men tenker de tjener penger fordi folk ikke gidder å ta seg bryet med å klage Anonymous poster hash: c8521...e8d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Kjenner noen (skal ikke avsløre hvem) som har gått på et par sånne opp gjennom tidene... og det var for godt til å være sant, ja, og dessuten så skambelagt for vedkommende å be om pengene tilbake at det ikke ble gjort, selv om jeg vet han godt kunne trengt pengene. Anonymous poster hash: 26864...ee8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har ikke hørt om superfruitslim, men vet om en anne slankepille som selges over nett som er SUPEReffektiv. ...bare synd at det ble bevist bendelorm i dem. Moralen er: ikke kjøp slankepiller over nett. (vet som sagt ikke om fruitslim er internett eller seriøs forhandler) Anonymous poster hash: facf9...c7a
Kokken 81 Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Er noe for godt til å være sant. Er det nok mes sannsynligvis nettopp det...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har prøvd gluko ekkoting. Skal fylle opp magesekken så man føler seg raskere mett. Merket ingen forskjell. Er veldig nysgjerrig på Allie (er det det den heter?), noen som har prøvd det? Anonymous poster hash: 626bc...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå