Gå til innhold

Jeg tisser 20 ganger om dagen. Plagsomt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å overdrive! Og det er plagsomt! Jeg har aldri rast eller ro i kroppen fordi jeg alltid må på do. Sånn har det vært i et halvt år. Hva tror dere det kan komme av, jeg har ikke vondt og det svir ikke, er vel derfor jeg enda ikke har spurt en lege. Men det er unormalt mye, sant??

Anonymous poster hash: f4014...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NB, er ikke gravid forresten. HI

Skrevet

Overaktiv blære. Jg er sammen med en som går på do hele tida, og det går faktisk på forholdet løs!! Dra til legen.

Anonymous poster hash: 24ff5...082

Skrevet

Dette MÅ du gå til lege med. Hyppig vannlating kan være symptomer på flere ting, men dette hadde jeg sjekket ut.

Skrevet

Er det noe å gjøre med overaktiv blære egentlig?

Skrevet

Jeg har aldri smerter eller svie i forbindelse med urinveisinfeksjoner, kun hyppig vannlating. Kom deg til lege med en gang, dette er ikke normalt og kan i verste fall være farlig!

Anonymous poster hash: 8aadc...387
Skrevet

Jeg og.. Har livmorfremfall..

Skrevet

Jeg også. Drikker mye.

Anonymous poster hash: cbbc5...84c
Skrevet

Jeg også. Drikker mye.

Dere vet at det å gå ofte på toalettet og å være mye tørst kan være tegn på diabetes 2, ikke sant?

Skrevet

Jeg også. Drikker mye.

Dere vet at det å gå ofte på toalettet og å være mye tørst kan være tegn på diabetes 2, ikke sant?

Diabetes 1 iallfall.

Anonymous poster hash: 6a625...50f

Skrevet

Det er helt normalt for meg. Har så lenge jeg har vært voksen gått ofte på do, men det har bare blitt verre.

Jeg drikker vel 2 - 2 1/2 liter til dagen. Hos meg henger det visst sammen med ME. Det er heller plagsomt ja..

Skrevet

Jeg også. Drikker mye.

Diabetes 1 iallfall.

Anonymous poster hash: 6a625...50f

Eller 2 : "Diabetes betyr "noe som renner igjennom" og viser til den store urinmengden ved ubehandlet diabetes. Mellitus viser til den søtlige, honningaktige smaken urinen har ved diabetes."

http://www.diabetes.no/Diabetes+type+2.9UFRnQ4P.ips

Har familiemedlemmer med dette, og har derfor fått beskjed fra legen om å selv være ekstra oppmerksom på det dersom jeg begynner å måtte uvanlig ofte på toalettet og er mer tørst enn normalt.

Skrevet

Overaltiv blære kan behandles med medikamenter. Gå til legen!

Anonymous poster hash: 9cbd3...37f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...