Gå til innhold

hva eren "typisk" ting du ønsker deg i b-gave av mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har b-dag snart og aner igrunn ikke hva jeg ønsker meg. Trenger litt inspirasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En weekendreise. Uten barn, vel og merke. Også får det bli opp til mannen om han vil være med eller ikke. 

Skrevet

Bøker, gjerne store vakre utenomdetvanlige bøker av typen Steffen Kvernelands Munch eller Gyldendals store nordiske flora, men også romaner, lyrikk - og antikvariatmateriale, sånt som jeg ikke enkelt skaffer selv.

Skrevet

Ingenting, vil helst ikke at han skal bruke penger på meg mtp. økonomien vår nå. 

Anonymous poster hash: ebb3f...c2f
Skrevet

Hva som helst av teknologi, siden han er Gadgetman og elsker å lese om finesser og ekstrautstyr og gudene vet hva, mens jeg får lyst til å koke hjernen min bare ved tanken på sånt.

Til neste bursdag blir det ny telefon, tenker jeg.

Skrevet

Begave? Bedag? Skjønner ikke, skriv norsk.

Anonymous poster hash: 1aac1...731

Skrevet

Klokke, smykke, siden vi er nyinnflyttet og jeg har hagedilla blomster/planter, turer. 

Anonymous poster hash: d7db6...d01
Skrevet

Hjemmelagde gavekort. Smykker, blomster, klær, ting og tang er vel og bra, men jeg tror ikke han har skjønt hvor utrolig mye jeg setter pris på f.eks. en massasje (rygg/nakke, hodebunn, føtter) eller å bli kilt på ryggen en kveld før vi sovner. Og gjerne at han ordner en kjærestekveld.

Skrevet

Gavekort hos frisør eller diverse gode kremer.

Skrevet

Hmm, undertøy , frisørtime, ring, halssmykke, ulvanggenser, frisørshampo, kino billetter, middag ute, bok ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...