Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg hater kroppen min!! Jeg har så enorme lår og feit rumpe at det skulle ikke gått ann! Har gått med fra 75-66,5 kg, skal ned til 60kg. Men hva gjør jeg med disse digre lårene mine? De er nesten like stor i omkrets som midjen min🙈 Hjelp?! Anonymous poster hash: 1049a...da9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Jeg hater kroppen min!! Jeg har så enorme lår og feit rumpe at det skulle ikke gått ann! Har gått med fra 75-66,5 kg, skal ned til 60kg. Men hva gjør jeg med disse digre lårene mine? De er nesten like stor i omkrets som midjen min🙈 Hjelp?! Anonymous poster hash: 1049a...da9 Kan legge til at jeg er veldig pæreformet.. Anonymous poster hash: 1049a...da9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Har samme problemet, så håper du får gode råd! Anonymous poster hash: 33a7c...ccf
gale damen Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Aksepter at kroppen din er bygget som den er? Du kan ikke minske muskelmassen på forsvarlig vis, og du kan ikke endre hvor kroppen din skal lagre fett.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Aksepter at kroppen din er bygget som den er? Du kan ikke minske muskelmassen på forsvarlig vis, og du kan ikke endre hvor kroppen din skal lagre fett. Men jeg kan ikke akseptere den slik den er nå.. Og det er ikke muskelmasse jeg vil bli kvitt, det er fett! Men det er bare det at jeg ser ingen forskjell på på disse delene fra før jeg gikk ned..:/ Anonymous poster hash: 1049a...da9
prekæs Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Det viktigste er vel muligens å komme ned i matchvekt, men det eneste som hjelper er nok (Min erfaring) å gå eller jogge flere ganger i uka, og muligens putte inn noe styrketrening. Jeg synes også tørrbørsting gjør huden jevnere, men ført og fremst. Bruk beina mye og ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå