Gå til innhold

Ikke invitere egne barn i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

John Arne Riise har visstnok ikke invitert de to yngste barna sine i bryllupet neste uke. Hva skal man si? 

Anonymous poster hash: 8edac...0a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du overrasket over alle tråkk i salaten denne mannen gjøre? Han har jo annonsert bryllupet overalt før han er formelt skilt fra kona, og i ettertid ble forbanna for at hun "sladret" til Se og Hør. Når man her 10 i IQ og 0 i sosial intelligens, er det jammen ikke lett å orientere seg i denne verden.

Anonymous poster hash: f3382...aa2
Skrevet

Blir du overrasket over alle tråkk i salaten denne mannen gjøre? Han har jo annonsert bryllupet overalt før han er formelt skilt fra kona, og i ettertid ble forbanna for at hun "sladret" til Se og Hør. Når man her 10 i IQ og 0 i sosial intelligens, er det jammen ikke lett å orientere seg i denne verden. Anonymous poster hash: f3382...aa2

Ja du kan så si!

Anonymous poster hash: dc04c...463

Skrevet

Er det virkelig noe andre har noe med?

Anonymous poster hash: e827c...711

Skrevet

Er det virkelig noe andre har noe med?

Anonymous poster hash: e827c...711

Når unger blir dårlig behandlet og ignorert av foreldre så burde det være noe alle har noe med. Slette foreldre fortjener å få høre det!

Anonymous poster hash: eae79...f69

Skrevet

Du inviterer ikke noen barn og utelukker andre. Det er snakk om barn han er far til, hvertfall på papiret. For en drittgubbe!!! Ikke normalt. At ikke dama hans sier noe på dette heller syntes jeg er merkelig. Jaja, da vet hun hva hun har i vente. .

Anonymous poster hash: b66b6...6b0

Skrevet

UTROLIG trist. Reagerer på den ukritiske serien på VG. Der de snakker om barn og blablabla, han er jo trebarnsfar? 

Skrevet

Så bare overskrifta på vg en dag; "Så lenge vi ser lykkelige ut....." Mannen virker utrolig kort og da er vel damene av samme ulla også.

Anonymous poster hash: 20405...983

Skrevet

Du inviterer ikke noen barn og utelukker andre. Det er snakk om barn han er far til, hvertfall på papiret. For en drittgubbe!!! Ikke normalt. At ikke dama hans sier noe på dette heller syntes jeg er merkelig. Jaja, da vet hun hva hun har i vente. .

Hvordan vet du at hun ikke sier noe? Ikke alle løper med all sin info til sladrebladene.

Anonymous poster hash: f3382...aa2

Skrevet

Men er ikke de barna ganske små? Hvilken glede har de av å være med i et bryllup?

Skrevet

Hvordan vet du at hun ikke sier noe? Ikke alle løper med all sin info til sladrebladene.

Anonymous poster hash: f3382...aa2 [/quote

]

Fordi hun er en nikkedukke uten mening. Hun bryr seg kun om seg selv. Hadde hun vært smart hadde hun ikke valgt John til ektefelle.

Skrevet

Jeg sier at barna sikkert får komme i pappas neste bryllup.

Ups, sa jeg det høyt tro?;-) *litetropåekteskapnr3*

Skrevet

Vel. Slik både bruden og barnas farmor velger å i full offentlighet omtale disse barnas mor, er det vel ikke spesielt overraskende at barna heller ikke blir inkludert i bryllupet. Folk, ass.

Skrevet

Men er ikke de barna ganske små? Hvilken glede har de av å være med i et bryllup?

De er relativt små, typ barnehagealder, men det neppe av hensyn til dem at de ikke er invitert.
Skrevet

Det er vel værre at han ikke har sett ungene på 9 måneder når de bor i samme bydel i London... Står på eksens åpne Facebook profil... Det er værre det enn at de ikke får komme i ett av farens bryllup.. For det er garantert ikke siste ;)

Anonymous poster hash: c183e...b2f

Skrevet

Kjempetrist. Hvordan klarer han å behandle barna sine så dårlig?:( Hans eget kjøtt og blod. Æsj, blir helt kvalm av hele fyren. Den familien hører hjemme på sirkus.

Anonymous poster hash: f7083...093

Skrevet

Jeg var 8 år når faren min gifta seg og jeg ble ikke invitert, mens stesøskene mine (hennes barn) ble invitert.

Jeg er fortsatt såret over det, og dette er 20 år siden. Så selv om de ikke forstår mye nå så kan det hende de blir såra når de blir større!

Anonymous poster hash: 9bc70...be5

Skrevet

Er nok pga at de to barna er så små. Hva skal to småbarn i et bryllup?

Anonymous poster hash: 288e1...ad1

Skrevet

Er det virkelig noen her inne som ville feiret bryllup uten barna tilstede? Harr barnevakt til barna eller hatt barna hos far hele dagen?

Anonymous poster hash: eae79...f69
Skrevet

Er nok pga at de to barna er så små. Hva skal to småbarn i et bryllup? Anonymous poster hash: 288e1...ad1

Så du tror ikke at hvis Riise og hans nåværende forlovede hadde hatt barn sammen på den alderen så hadde ikke de fått deltatt i bryllupet? Det er jo BARNA HANS! Skal ikke de få være med når far gifter seg, uansett alder?!

Anonymous poster hash: f7083...093

Skrevet

Her ble mine barn holdt utenfor faren sitt bryllup. Datteren min ble lovet å være brudepike, de så på brudepikekjoler og alt. Så giftet de seg før de skulle, og bare hennes barn fikk være med. Så skulle de ha bryllupsfesten senere, og her skulle mine barn være med. Helt til morgningen på bryllupsfesten, da får jeg beskjed om å hente barna mine, og barna beskjed om at de får ikke delta. For det skulle komme så mange fra stemor sin familie, så det var ikke plass til hans barn. Kan love deg at mine barn er sure for det den dag i dag.

Jeg gifter meg til neste år, og for oss så skal barna våres være i fokus. For vi blir jo alle sammen en familie. Jentene skal få velge seg brudepikekjoler selv, og det er en selvfølge at barna får være med. Vi har en enkel fest for nærmeste familie og venner. Så dagen etter reiser vi på 2 uker bryllupsreise med alle 3 barna våres.

Anonymous poster hash: bc8e2...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...