Gå til innhold

Dere som ca 157 cm høy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye veier dere og er dere fornøyd? Jeg veier nå 61 kg, men er på vei ned. Håper på 57 kg. Så får jeg se om jeg er fornøyd der.

Anonymous poster hash: 3efd4...7b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 158 cm og veier 45 kg. Akkurat passe for meg.

Anonymous poster hash: f9a2a...d08

Skrevet

Jeg er 159 cm og veier 47 kg. Ikke helt fornøyd, liker meg best på 45 kg. Når det er sagt så blir jeg vel egentlig aldri fornøyd samme hvor mye jeg veier :P 

Anonymous poster hash: aed2b...2e3
Skrevet

158 cm og 56 kilo. Akkurat passe for meg :-)

Skrevet

Dere som veier 40 og noe kilo, har dere veldig sped bygning? Selv er jeg 160 og veier 60 kg, er kjempefornøyd med hvordan jeg ser ut. Kommer jeg under 55 kg, begynner jeg å se syk ut. Og hadde jeg vært 45 kg, hadde jeg ikke sett ut. Men jeg er ikke spedbygd, og har store pupper, rompe og lår, går jeg ned i vekt etter 60 kg, går det mer utover ansiktet og overkroppen. Derfor det ikke ser bra ut kommer jeg under 55.

Anonymous poster hash: 676a0...1aa
Skrevet

Jeg veier 59 kg nå, men vil ned på 50 kg. Alle har forskjellig fasong. Hadde jeg hatt kiloene litt jevnere fordelt kan det være jeg hadde vært fornøyd. Nå har jeg tynne lår og legger, men fettpølse rundt livet. Ser IKKE bra ut!

Anonymous poster hash: b60df...7ae

Skrevet

Veier 57 nå, og er litt lubben. Har tenkt meg ned til 52.

Anonymous poster hash: affeb...55a
Skrevet

...og jeg så lett anorektisk ut da jeg veide 45 for 15 år siden.

Anonymous poster hash: affeb...55a
Skrevet

160/55

Er slank og har former. Er noenlunde fornøyd, men jobber med å stramme opp trebarnsmorkroppen min :-)

Anonymous poster hash: 524a2...2e0

Skrevet

#3 her. Jeg er ikke veldig spedbygd, helt normal vil jeg si, men ikke kraftig bygd heller. Har markerte kragebein, markert ansikt og kanskje litt beinete håndledd, men har fortsatt pupper, hofter og lår (timeglass)

Anonymous poster hash: aed2b...2e3
Skrevet

er 155 & veier ca 50 kg. har fått en liten kul på magen men den blir oftest borte av seg selv iløpet av noen dager. skal bli flinkere å trene i sommer så kansje man ser litt bedre ut :D

Anonymous poster hash: 0ac41...cb5
Skrevet

Veier 60 og er fornøyd med det.

Anonymous poster hash: 441d6...643
Skrevet

Er 156 cm og har dessverre gått opp en del de siste 3 årene. For 3 år siden veide jeg 54kg, men det ble for lite. Gikk opp til 57kg, det var passe for meg. Dessverre stoppet ikke vekta der, så nå er jeg oppe i 64 kg. :(

Startet slankekur i går, og håper å gå ned igjen til ca 57 kg ila sommeren :)

Anonymous poster hash: 48efd...91d

Skrevet

Er 158 og veier 63. For meg er det alt for mye. Trivselsvekten min er på 45-48. Er veldig spedbygd.

Anonymous poster hash: 71679...54e

Skrevet

160 og veier 48. vil helst ha litt mindre lår og rumpe ;) ellers er jeg ok trent og slank på overkroppen.

Anonymous poster hash: 306c2...613
Skrevet

Er 160 og veier 50-51 kg, har blitt ganske tynn.

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg er 158, veier nå 57 kg og har termin i morgen 😬 Fått beskjed om at jenta skal være rundt 3.6kg når hun kommer..

Skrevet
6 minutter siden, NISS skrev:

Jeg er 158, veier nå 57 kg og har termin i morgen 😬 Fått beskjed om at jenta skal være rundt 3.6kg når hun kommer..

Jeg er 157, og min første var 3,7kg og andre 3,3kg

Det gikk helt fint ☺️ Men merker at nr 2 var enklest å få ut, ikke pga str, men fordi jeg fulgte mine egne instinkter og valgte føde stillinger selv. I dette tilfellet på kne. Med den første ble jeg "tvunget" på rygg av to jm som presset bena mine bakover, og viste ikke bedre selv/klarte ikke protestere. (nei, det var ingen medisinsk grunn. Bare enklest for de) 

Anonymkode: 2ddbf...7d4

Skrevet

Har født to ganger tidligere. 

Første en gutt på 3.3kg og andre gang jente på 3.6kg, har gått fint begge gangene. Men kjenner angsten nå. 

Var styrtfødsel andre gang, gikk 50 min fra 4 cm åpning til hu var ute, rakk ikke smertelindring og husker hvor sinnsykt intenst det var. Livredd for at det samme skjer nå (og spesielt om hun som kommer nå er enda større)🤦‍♀️🤦‍♀️ 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 157, og min første var 3,7kg og andre 3,3kg

Det gikk helt fint ☺️ Men merker at nr 2 var enklest å få ut, ikke pga str, men fordi jeg fulgte mine egne instinkter og valgte føde stillinger selv. I dette tilfellet på kne. Med den første ble jeg "tvunget" på rygg av to jm som presset bena mine bakover, og viste ikke bedre selv/klarte ikke protestere. (nei, det var ingen medisinsk grunn. Bare enklest for de) 

Anonymkode: 2ddbf...7d4

Første en gutt på 3.3kg og andre gang jente på 3.6kg, har gått fint begge gangene. Men kjenner angsten nå. 

Var styrtfødsel andre gang, gikk 50 min fra 4 cm åpning til hu var ute, rakk ikke smertelindring og husker hvor sinnsykt intenst det var. Livredd for at det samme skjer nå (og spesielt om hun som kommer nå er enda større)🤦‍♀️🤦‍♀️

Skrevet

55 kg/167cm. Vil ikke si jeg er sped. Er slank, og normalvektig, men ikke tynn.

Anonymkode: 5dcb6...371

Skrevet

159 og 55kg. Er fornøyd med det, og vekta har vært stabil i de siste 7 år. (Utenom graviditetene) Har vært nede i 45 kg, men da så jeg syk ut. Fikk tynt hår og mistet mensen.

Anonymkode: d4a29...34a

Skrevet
2 timer siden, NISS skrev:

Var styrtfødsel andre gang, gikk 50 min fra 4 cm åpning til hu var ute, rakk ikke smertelindring og husker hvor sinnsykt intenst det var. Livredd for at det samme skjer nå (og spesielt om hun som kommer nå er enda større)🤦‍♀️🤦‍♀️

159 og 57 kg her... 

Har to barn, andremann var 4120 gr og styrtfødsel. Intenst, men fikk ikke en skramme, i motsetning til første fødsel da barnet var en halvkilo mindre 😊

Anonymkode: 92b78...41e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

159 og 57 kg her... 

Har to barn, andremann var 4120 gr og styrtfødsel. Intenst, men fikk ikke en skramme, i motsetning til første fødsel da barnet var en halvkilo mindre 😊

Anonymkode: 92b78...41e

Vi tåler nok mer enn jeg innbiller meg 😁 Men er nok en person som alltid tenker det verste kan om ting 🤦‍♀️

Skrevet

1.58 og 42kg😊

Anonymkode: dac33...26e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...