Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Vurderer å begynne på en av disse. Hvilken smaker best? Hvilken gir mest vektnedgang? Anonymous poster hash: 01561...be9
Monica Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Nutrilett vil du rase ned i vekt på, smaker så grusomt at du vil kaste opp hver eneste gang. Med mindre du skal leve på syntetiske barer. Noka smaker greit. Men vil anbefalle mat, så mye bedre da. Og vil du gå ned raskt på kur, prøv pmsf dietten.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Nutrilett gir så mye luft i magen, at det er helt grusomt! Jeg la bare på meg av dem, og var så oppblåst at jeg så 5 kg tyngre ut. Anonymous poster hash: 6ff99...c70
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Du må bare smake. For meg er det helt motsatt. Noka er basert på melk og blir tyktflytende og ekkel Æsj. Nutrilett kan jeg drikke hver dag i flere uker uten problemer. Jeg har gått ned 34 kg og holdt den vekten i 3 år nå, så for meg er det helt klart vinneren. Anonymous poster hash: 53606...baa
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er så kresen på smak at jeg tror ikje jeg kommer til å like noen av de... Heller mest mot noka. Men er så usikker. Innbiller meg at den smaker hakket bedre? Anonymous poster hash: 01561...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå