Anne-B. Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Og akkurat der var det litt nok. S L I T E N. Jeg vil på ferie. Ligge i en solstol og lese en bok mens unga bader. I det minste ha en ferie å se fram til. Helt ny følelse for meg, dette, aldri kjent at jeg virkelig vil på ferie. Det er en første gang for alt. Puh. Godt å få det ut.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Du har satt ord på følelsen og det er et skritt videre!
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Huff ja jeg tenker på og gleder meg til ferien hele året. Faktisk på vei hjem fra ferie pleier vi å begynne å planlegge ferien til neste år.. det eneste minuset er at det er så lenge til da
Anne-B. Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2014 Vi har rett og slett ikke råd, men det må da vel komme bedre tider. Sukk.
sug lut Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Kjent følelse, men da må du få snikferiert litt i hvert fall, ikke møte veggen før sommeren får tak..
Anne-B. Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2014 Mamma kommer om et par uker når mannen skal og ta eksamen, da har jeg byttet helgevakt sånn at vi får litt tid sammen. Det gleder jeg meg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå