Gå til innhold

Tre tette, noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn på 1 og 3 år, og drømmer om nr 3. Vi har lite familie på begge sider, og føler at to barn rett og slett er ett for lite... Men pga min manns alder ønsker vi i tilfelle å få alle ganske tett, dvs at vi da ønsker å bli gravide igjen nå så fort som mulig. Men vi er redde for at nr 3 vil føre til at nr 1 og nr 2 får for lite oppmerksomhet og oppfølging. At f eks fritidsktiviteter for eldste vil måtte vike, eller at den/de yngste vil bli sittende og kjede seg mye mens den/de eldste spiller håndball/fotball osv. Mannen min jobber kveld 2-3 dager i uka slik at mye vil falle på meg (min arbeidsdag slutter kl 15 og jeg har fri hver onsdag).

Vi ønsker nr 3, men ikke om det fører til mye misnøye og dårligere oppfølging av nr 1 og nr 2... Har ingen besteforeldre i nærheten, men mange familier med jevnaldrende barn. Hva er deres meninger og erfaringer?

Anonymous poster hash: b2096...050
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre tette og det går ikke utover den eldstes aktiviteter. Da henger mellomste og minstemann med. Vi er også bevisst å fordele tiden vår på barna. Og mannen jobber i snitt 5 kvelder i uken :)

Eks, trener eldste fotball, ta med ball som de to små kan leke med.

Anonymous poster hash: a331b...673

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...