Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Har veldig tør og rød hud. Hvilke produkter er bra? Må være uten parfyme og parabener. Anonymous poster hash: 8af50...958
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 A-derma funker supert på mine hender som sprekker av tørhet. Uten parfyme iallefall. Bruker den også på sønnen min sin eksem. Anonymous poster hash: 24fd0...26c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Veldig veldig fornøyd med disse, bruker light om dagen og rich (den er litt fetere) om natten. Jeg har atopisk hud (uten eksem), men blir rødflammet, klør, er ekstrem tørr og sensitiv. Disse kremene er gull, første gang i mitt snart 40 år lange liv at jeg faktisk har kremer som fungerer godt på huden min http://www.apotek1.no/wcs/SearchDisplay?catalogId=10051&langId=200&storeId=10151&beginIndex=0&sType=SimpleSearch&resultCatEntryType=2&showResultsPage=true&pageView=&errorViewName=SearchDisplayView&searchTerm=cliniderm+sens&as_values_search-box= Eneste jeg er lei meg for er at de ikke har solfaktor i seg, så om sommeren må jeg jo ha noe annet på dagtid. Men bruker disse på natten og alle regnværsdager da også Anonymous poster hash: 601cb...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå