skinnfilla Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Vi har en 14 år gammel jente , som har utrolig vondt i vilja. Hun orker/gidder/kan/rekker ikke rydde og vaske rommet sitt. Tirsdag sa jeg til henne at jeg hadde sett småkryp langs listene der inne, Blank løgn, men du verden så effektivt! I går kveld var rommet skinnende rent, hun stolt som en hane . På badet bugner skittentøyskurven og jeg tenker at dette er en fin dag å lære bort klesvask til fjortiser
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Var ikke den verste løgnen dette. Kan faktisk bli dyr av at det ikke blir ryddet og vasket. Bedre å skremme litt før dyrene faktisk kommer Anonymous poster hash: f4a3b...2d5
sug lut Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Veldig effektivt, ja - vi er flere løgnere blant tenåringsforeldre, tror jeg
Gjest Beatrix Potter Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Sånn som morra mi sa til meg når jeg ikke gadd å gå på skolen, da gikk jeg i 4. klasse, tror jeg;" Om du ikke går på skolen så kommer politiet og tar deg!" Funka fett det
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Da er vi flere som er løgnere Jeg har en tiåring som er veldig i sin egen verden. En liten dagdrømmer. Vi er invitert i et selskap i en annen by og han skulle levere søknaden på skolen om fri i 2 dager. Alt lå klart i mappen hans og han gledet seg til å reise. Allikevel klarte ikke han å huske på å levere lappen. Tilslutt sa jeg at han fikk bli hjemme med farmoren sin for vi kom til å reise uansett. Det var hans ansvar å levere lappen. Da fikk gutten fart på seg. Alt ble ordnet opp med på dagen Av og til må det en liten løgn til for at alvoret går opp for dem at ting får konsekvenser Anonymous poster hash: c0109...595
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Stakkars barn! Anonymous poster hash: 4b8aa...d8a
*Miss Marple* Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Stakkars barn! Anonymous poster hash: 4b8aa...d8a Hvem? 14 åringen med vondt i viljen? Ikke særlig mye medlidenhet å hente her, dessverre. Det er fakta at det kommer småkryp der det ikke er rent. At man tyr til en liten hvit løgn for å poengtere det er godt innafor min komfortsone altså.
skinnfilla Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2014 Ha ha stakkars barn, ja.. Hun har det ganske greit, blir både vannet og gjødslet ukentlig;)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Man skal aldri lyve. Tenk når dere blir oppdaget... Anonymous poster hash: 4b8aa...d8a
*Miss Marple* Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Man skal aldri lyve. Tenk når dere blir oppdaget... Anonymous poster hash: 4b8aa...d8a Jada, noen ganger skal man lyve. Kunsten er bare å gjøre det overbevisende nok til aldri å bli oppdaget Tviler på at noen går gjennom livet uten å ty til små hvite løgner iblant.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Man skal aldri lyve. Tenk når dere blir oppdaget... Anonymous poster hash: 4b8aa...d8a Så du har fortalt sannheten til barnet ditt hele tiden? Virkelig? Hvis barnet spør hva du og faren gjør i senga om natta så forteller du alt i detalj? Anonymous poster hash: 00628...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå