Gå til innhold

Dere med jenter som har halvlangt hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med håret? 

Jentungen her har nå lugg ned til akkurat under øya, akkurat for kort til å bli med i hestehale eller fletter.

Setter opp spenner, men de er borte etter 10 minutter.

Sparer til lang lugg på henne så å klippe vekk det vi har klart å spare opp hittil er uaktuelt :P Pappaen tok nå hårspray i håret hennes så nå ligger det pent :P

Hjelp :P

Anonymous poster hash: b8eeb...690
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lager en liten hottentott med en liten strikk, lager den sånn at den peker bakover da og ikke står rett opp som en pamle :)

Anonymous poster hash: 3dec6...194
Skrevet

Ja, pleier å lage slike også, men allikevel detter den fine luggen ned :P Eneste gangene den ikke faller ned er når jeg lager en ball oppå hodet, men da står vi igjen med et trollhår :P

Anonymous poster hash: b8eeb...690
Skrevet

Hvor gammel er jenta? Når frøkna her ville ha lang lugg måtte hun selv passe på å ha i spennene. Eller bruke hårbånd/hårbøyle. Sa fra at hvis hun fløy rundt uten spenner eller håret i øynene, så klippet jeg det. Hun ville selv ha lang pannelugg. 

Skrevet

Jeg "kinafletter" luggen:) Da ser hun ut som folk mens luggen vokser ut!

Anonymous poster hash: 06119...a8c

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Jeg har kjøpt slike ministrikker som man bruker om man f.eks skal lage rastafletter, og har satt opp hestehalen slik at luggen ligger bakover. Funker best når håret er vått når det settes opp (hun har en artig verv, så håret er litt uhåndterlig). Så har jeg sprayet litt over slik at den holder seg sånn :P

Skrevet

Jeg "kinafletter" luggen:) Da ser hun ut som folk mens luggen vokser ut!

Anonymous poster hash: 06119...a8c

Det gjorde jeg også. Og det er lettere å sette spenner i luggen når det er flette der.

Anonymous poster hash: c11b6...a9b

Skrevet

Brukte pannebånd/hårbånd. 

Anonymous poster hash: 60b4c...e85
Skrevet

Hvor gammel er hun? Prinsessediadem med krone og hello kitty hårklemmer gjorde susen her.

Anonymous poster hash: d1ab7...fdc

Skrevet

Jeg fletter luggen. Fransk flette som stopper ved øret på den ene siden.

Anonymous poster hash: 76750...c7a
Skrevet

Guttene mine har hår til skuldrene , og de har lugg :)

Anonymous poster hash: 1f6ad...413

Skrevet

På lik linje med bikinitopper, så er jeg imot halvlangt hår. Jenter skal være skinna så man kan se hodebunnen. Den er ikke noe å skjule! Dessuten har jeg sett voksne damer med halvlangt hår - det sender feil signaler til gamle menn hvis småjentene har halvlangt hår...

Anonymous poster hash: 7d16f...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...