Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Har dere alltid det, er det "normalen"? Min har ALDRI sett meg i øynene under amming, kanskje helt i begynnelsen men jeg husker ikke. Anonymous poster hash: b6021...b97
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Veldig variabelt, han er 7 mnd nå. Anonymous poster hash: 3c15f...54e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Min pleier å se på meg rett før, akkurat når jeg legger henne til. Ellers må jeg innrømme at jeg ofte er på mobil eller ser på tv, så hun er vel ikke vant til å kunne ta øyekontakt. Vet ikke hvordan det ville vært om jeg var mer flin til dette fra starten av Anonymous poster hash: 4f8e3...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 #3 min er 3 mnd Anonymous poster hash: 4f8e3...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Nei, med øyekontakt vil han bare prate, bite og generelt rote så her er det lite øyekontakt under amming. Før og etter er det mye min må ha matro Anonymous poster hash: ee8a5...3e2
Kanutten83 Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Mine har aldri hatt øyekontakt med under amming. Kanskje fått et gløtt, ellers har de sett rett i puppen ellers som normalen var her, lukket øynene og kost seg. Så den stirre dypt i hverandres øyne osv som man hører er så fantastisk med ammingen, ja ikke her gitt Med flaska derimot, da kan vi snakke om øyekontakt Men jeg koste meg med ammingen jeg, men sørget for å ha noe på tv'n eller mobilen i nærheten for babyen brydde seg ikke om meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå