Musemorbr / Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Er ikke noe hat her i huset. Svever på gårdagens rosa sky, og legger til litt hurra for at jeg har vunnet ti ruller barneromstapet, som nå er på vei hit med bring. Hurra! Farvell hvite vegger. Nå skal lillegullet få det babyrommet hun fortjener. I tillegg fant jeg en pose i skapet på badet. Avglemt siden krisetiden da hodet ikke helt var på plass. Bomull-ansiktsmasker og fuktighetskremer fra svigermor. Mulig man skulle utnytte at mann og lillegull sover, og storebroren er i barnehagen, og rett og slett unne seg årets første ansiktsmaske. En diiiger kopp te skal jeg også ha.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Litt nøytralt her i dag. Regn, så jeg kjørte begge barna til skolen, og skal hente Foreldresamtale i dag, som har byttet navn til utviklingssamtale eller noe slikt Sliten Varm for jeg har lødd i for masse ved, det er ikke såå kaldt ute Ingen planer i ettermiddag uten å hente barna og innom butikken Snart helg Slipper å lage middag i dag, for jeg laget pannekaker til 2 dager i går
Himmel og hav Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Her er det elsk for alle penga. Bokstavelig talt. Jeg har laget nytt bed og raidet et hagesenter, plantet sommerblomster i krukker og kasser, og blitt møkkete og svett. Deilig Jeg forundrer meg i grunnen litt over meg selv. På ingen måte nytt av året, men jeg, som kvier meg for å spandere mer enn 400,- på en genser som jeg sikkert kunne ha brukt i lange tider, blåser uten skrupler 1500,- på blomster, hvor godt og vel halvparten er døde i oktober. Nu vel! Noen svakheter skal man ha
lavendelblomst Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Det er fint vær og jeg har fri i morgen, også har jeg spist den nye møvenpick-isen, som er fantastisk god. Klasserommet har vært en badstu i dag.
sug lut Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Elsk og elsk, Det er nakenvær selv om klokka er kvart over sju! En time i kveldsskauen renser hodet for jobb og annet Kald hvit i kjøleskapet og bok jeg skal lese ferdig og blomsterfull balkong Plukket syriner (og håper de springer ut i vase)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå